بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
با یکپارچه‌شدن کیو. آر پرداخت کرایه تاکسی توسط شهرداری تهران، شهروندان در چندین پایانه مهم تاکسیرانی می‌توانند با اپلیکیشن آپ بدون نیاز به استفاده و تماس با کارت یا پول نقد، کرایه بپردازند.
کد خبر : ۲۳۱۵۴۹

به گزارش بورس نیوز، این مطلب را امین‌رضا ریاضتی معاون فروش خرد و توسعه بازار این شرکت اعلام کرد و توضیح داد: با اوج‌گرفتن مجدد شیوع بیماری کووید ۱۹، به‌منظور رهایی شهروندان از دغدغه‌های پرداخت‌های خرد در ناوگان تاکسیرانی، موفق شدیم هماهنگ با سیاست‌های توسعه پرداخت غیرتماسی و در راستای توسعه پرداخت دیجیتال، کاربران پرشمار آپ را در تردد‌های درون شهری از تماس با کارت یا پول نقد بی‌نیازکنیم.

ریاضتی تشریح‌کرد: در گام نخست، موفق به ارائه خدمات در پایانه سیدخندان شدیم که دربرگیری گسترده‌ای دارد، زیرا با فعالیت ۱۷۳۰ راننده تاکسی، و تعداد تقریبی ۵۰ جابه‌جایی توسط هر راننده، قشر وسیعی را از پرداخت‌های تماسی در وضعیت شیوع کرونا، رهایی می‌بخشیم.

معاون فروش خرد و توسعه بازار آسان پرداخت همچنین اظهار داشت: آموزش شهروندان و رانندگان محترم تاکسی ها، اهدای جداکننده فضا‌های تاکسی به رانندگان و اطلاع‌رسانی محیطی طرح بارکد‌های پرداخت از جمله فعالیت‌های ما برای همکاری موثرتر با شهرداری پایتخت بود و برهمین اساس پس از پایانه سیدخندان، ارائه خدمات در پایانه‌های هفت تیر، میدان انقلاب و، ولی عصر (عج) را نیز در دستور کار داریم.

وی چشم‌انداز توسعه این‌نوع پرداخت غیر تماسی را با ارائه آن در دیگر پایانه‌های استراتژیک تهران دانست و اظهار امیدواری‌کرد روند پرداخت بدون کارت زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، تحقق یابد.

ریاضتی تاکیدکرد: در طرح هم‌پذیرنده فاوای شهرداری، آپ به دلیل برخورداری از مخاطبان چند ده میلیونی خود، بسیار سریع توانست در صحنه حضور یابد و همینجا از مسئولان محترم فاوای شهرداری و تاکسیرانی تهران برای یکپارچه‌سازی کیو. آر پرداخت کرایه‌ها قدردانی می‌نماییم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محدودیت‌های کرونایی رقیب این شرکت پرداخت نشده است؛

افزایش درآمد "آپ" در تمامی ماه‌ها/ رشد ۲۴درصدی شناسایی درآمد‌ها

درآمد ۴.۹۲۸ میلیارد ریالی در آبان ماه؛

تراکنش "آپ" با افزایش درآمد ۲۷درصدی، وصول شد

ارسال نظر