بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
سود سپرده‌های سرمایه گذاری ۲۲ درصد رشد داشت؛

افزایش ۵۳ درصدی درآمد "وپاسار"

بخش سود سپرده‌های سرمایه گذاری "وپاسار" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه، بیشترین میزان سود سپرده را در بخش «سپرده‌های بلند مدت یک ساله» مشاهده می‌کنیم، در رتبه بعد نیز بخش «گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام» قرار دارد.
کد خبر : ۲۳۱۷۷۹

افزایش ۵۳ درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره آبان ماه را برابر با ۱۷.۹۴۴ میلیارد ریال به ثبت رسانده، سود سپرده‌های سرمایه گذاری نیز بالغ بر ۱۲.۵۰۸ میلیارد ریال گزارش شده است.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپاسار" در آبان ماه، افزایش ۵۳ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته و سود سپرده‌های سرمایه گذاری نیز رشد ۷ درصدی را نسبت به آبان ماه سال گذشته به دنبال داشته است.

مجموع درآمد‌های تسهیلات اعطایی بانک پاسارگاد از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بالغ بر ۱۳۰.۴۶۴ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش را تجربه کرده و سود سپرده‌های سرمایه گذاری نیز از ابتدای سال جاری تاکنون برابر با ۹۸.۵۸۸ میلیارد ریال به سامانه کدال ارائه شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۲ درصدی را به دنبال داشته است.

افزایش ۵۳ درصدی درآمد

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان درآمد از تسهیلات اعطایی را در آبان ماه بخش «سایر تسهیلات اعطایی» با ۹.۴۲۱ میلیارد ریال در اختیار داشته و رتبه بعدی را بخش «فروش اقساطی» با ۵.۳۳۷ میلیارد ریال به نام خود به ثبت رسانده است.

نمودار عملکرد روند بخش سایر تسهیلات اعطایی و فروش اقساطی از ابتدای سال مالی

افزایش ۵۳ درصدی درآمد

بر پایه این گزارش، در بخش سود سپرده‌های سرمایه گذاری "وپاسار" از ابتدای سال مالی تاکنون، بیشترین میزان سود سپرده را در بخش «سپرده‌های بلند مدت یک ساله» با ۴.۹۰۱ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم، در رتبه بعد نیز بخش «گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام» با ۳.۱۱۵ میلیارد ریال قرار دارد.

نمودار روند سود سپرده‌های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تاکنون
افزایش ۵۳ درصدی درآمد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر