بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
درآمدهای شناسایی شده از سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها صعودی شد؛

افزایش ۱۳درصدی درآمدهای "تنوین"

شرکت تأمین سرمایه نوین در آبان ماه سال جاری، جایگاه بعدی را پس از «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوقها»، بخش «درآمد حاصل از تعهد پذیره نویسی اوراق» با مبلغی بالغ بر ۲۳۷.۵۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده که همچنین این بخش نسبت به مهرماه ۲۳۵ درصد افزایش را در پی داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۱۰۴

درآمد ۹۰۱.۷۹۶ میلیون ریالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تأمین سرمایه نوین در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمدهای شناسایی شده خود را طی این دوره یک ماهه برابر با مبلغ ۹۰۱.۷۹۶ میلیون ریال گزارش کرده، مجموع درآمد‌های حاصل شده "تنوین" از ابتدای سال مالی تاکنون ۶.۷۵۵.۱۰۶ میلیون ریال به ثبت رسید.

درآمد ۹۰۱.۷۹۶ میلیون ریالی

میزان درآمد‌های تامین سرمایه نوین در آبان ماه سال جاری، افزایش درآمد ۱۳ درصدی را نسبت به مهر ماه تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، درآمد‌های "تنوین" افزایش ۴۲ درصدی را از آن خود کرده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال جاری ثبت شده رشد ۳۸ درصدی را در پی داشته است.

نمودار عملکرد میزان درآمد شناسایی شده "تنوین"

درآمد ۹۰۱.۷۹۶ میلیون ریالی

بر پایه این گزارش، شرکت تأمین سرمایه نوین در آبان ماه سال جاری، بیشترین میزان سرمایه گذاری را در بخش «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوقها» با مبلغ ۲۵۰.۲۴۴ میلیون ریال در اختیار داشته که در مقایسه با مهر ماه افزایش ۳۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

نمودار روند درآمد کسب شده از بخش‌های «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوقها»

درآمد ۹۰۱.۷۹۶ میلیون ریالی

همچنین لازم به ذکر است که جایگاه بعدی را پس از «درآمد حاصل از سرمایه گذاری در صندوقها»، بخش «درآمد حاصل از تعهد پذیره نویسی اوراق» با مبلغی بالغ بر ۲۳۷.۵۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده که همچنین این بخش نسبت به مهرماه ۲۳۵ درصد افزایش را در پی داشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر