بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
"غفارس" در آبان ماه ۵۵۹.۰۶۸ میلون ریال درآمد داشته است؛

«شیر» پر فروش ترین محصول "غفارس"

شرکت لبنیاتی "غفارس" در آبان ماه، بیشترین میزان محصول فروش رفته شرکت خود را محصول «شیر» با ۳.۶۴۹ تن معرفی کرده و رتبه بعدی در فروش محصول را «ماست» با ۱.۲۷۴ تن در اختیار داشته است.
کد خبر : ۲۳۲۱۵۵

«شیر» پر فروش ترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود از محل فروش محصولات تولیدی را برابر با مبلغ ۵۵۹.۰۶۸ میلیون ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز میزان درآمد حاصل شده از فروش محصولات را بالغ بر ۴.۱۱۷.۰۵۴ میلیون ریال به ثبت رسانده است.

«شیر» پر فروش ترین محصول


میزان درآمد ثبت شده شرکت لبنیاتی "غفارس" در آبان ماه، افزایش ۱۳ درصدی را در مقایسه با مهرماه به همراه داشته البته نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را تجربه کرده، درآمد شناسایی شده این شرکت لبنیاتی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳ درصد افزایش را در پی داشته است.
روند میزان درآمد شناسایی شده "غفارس"

«شیر» پر فروش ترین محصول


بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در آبان ماه، میزان فروش محصولات خود را در بازار داخلی برابر با ۶.۶۴۹ تن برآورد کرده که در مقایسه با مهرماه ۱۶ درصد افزایش فروش را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.
نمودار عملکرد میزان فروش محصولات "غفارس" از ابتدای سال مالی تاکنون

«شیر» پر فروش ترین محصول


بر اساس این گزارش، شرکت لبنیاتی "غفارس" در آبان ماه، بیشترین میزان محصول فروش رفته شرکت خود را محصول «شیر» با ۳.۶۴۹ تن معرفی کرده و رتبه بعدی در فروش محصول را «ماست» با ۱.۲۷۴ تن در اختیار داشته، محصول «شیر» در آبان ماه افزایش فروش ۳۲ درصدی نسبت به مهرماه داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را ثبت کرده است.
نمودار روند میزان فروش محصولات «شیر» و «ماست»

«شیر» پر فروش ترین محصول

اشتراک گذاری :
ارسال نظر