بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
فعالیت موفق در بازار‌های معامله‌گری جهانی نیازمند شناسایی مراجع معتبری است که به شما در این حوزه خدمات می‌دهند. در بازار‌های معاملاتی نظیر فارکس (در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازار مالی دارید حتما آموزش فارکس تریدر نووا را مطالعه کنید. این آموزش از برترین آموزش‌های جهانی مانند سایت‌های www.investopedia.com و www.forex.com بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد) یا بازار معاملاتی بورس این کارگزاری‌ها هستند که به شما خدمات ارائه می‌کنند. درباره بورس اوضاع کمی متفاوت است. چرا که کارگزاری‌های معتبر فعال در حوزه بورس در سراسر کشور وجود دارند و شما می‌توانید با مراجعه به هریک از آن‌ها علاوه بر دریافت خدمت، سوالات خود را نیز از مشاوران بپرسید. اما کارگزاری‌های فارکس اغلب در خارج از کشور هستند و بسیاری از آن‌ها با توجه به تحریم‌ها در بازار ایران فعال نیستند. در این مقاله قصد داریم دوتا از معتبرترین کارگزاری‌های فعال در ایران و شیوه افتتاح حساب در آن‌ها به شما معرفی کنیم.
کد خبر : ۲۳۲۷۶۹

بروکر فیبو تریدر نووا، قدیمی‌ترین کارگزاری

با برخی بروکر فارکس‌های فعال در ایران آشنا شوید

به گزارش بورس نیوز،بروکر فیبو در ابتدا در قبرس فعالیت خود را آغاز کرد و با دریافت گواهی رگولاتوری از کمیسیون خدمات مالی این کشور توانست اعتبار خود را در میان تریدر‌ها بالا ببرد. بروکر فیبو تریدر نووا نماینده فارسی این کارگزاری است که به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به واسطه‌های متعدد از داخل کشور در این بروکر حساب باز کرده و فعالیت کنند. شما می‌توانید به مراجعه به صفحه بروکر فیبو تریدر نووا اقدام به افتتاح حساب واقعی یا آزمایشی در این کارگزاری کنید. درصورتی‌که قصد دارید بدون آسیب به سرمایه کمی فضای آن را امتحان کنید، می‌توانید از حساب آزمایشی استفاده کنید. اما اگر تجربه کافی دارید، از افتتاح حساب واقعی آغاز کنید.

با برخی بروکر فارکس‌های فعال در ایران آشنا شوید
بروکر فیبو تریدر نووا امکان انجام معامله‌های خودکار را به شما می‌دهد. در پایان این مقاله کمی درباره معامله‌های خودکار و مزیت‌ها و معایب آن صحبت خواهیم کرد. اما باید بدانید که رابط‌های کاربری معاملاتی در این بروکر کاملا رایگان در اختیار همه تریدر‌ها قرار داده شده و استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی آن هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. تنها هزینه‌ای که شما به بروکر فیبو تریدر نووا می‌پردازید، مابه‌التفاوت اسپرد است.
پلتفرم‌های معاملاتی در این بروکر نیز بسیار متنوع و کاربردی است. اصلی‌ترین پلتفرم مورد استفاده در بروکر فیبو تریدر نووا سی تریدر است که برای تریدر‌های حرفه‌ای یک انتخاب هیجان‌انگیز و مناسب به شمار می‌رود. اگر هنوز در این کار حرفه‌ای نشده‌اید می‌توانید از پلتفرم‌های متاتریدر ۴ یا ۵ استفاده کنید. برای کسب اطلاعات کامل درباره این بروکر حتما سری به سایت تریدر نووا بزنید. در این سایت تعداد زیادی مقالات آموزشی به زبان فارسی برای شما فراهم شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید اطلاعات خود را برای ورود به بازار فارکس تکمیل کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره‌های تیم متخصص تریدر نووا کمک بگیرید تا سود بیشتری در معاملات خود کسب کنید.
بروکر FBS تریدر نووا، یک بروکر بین‌المللی

با برخی بروکر فارکس‌های فعال در ایران آشنا شوید

بروکر FBS دارای دفتر‌های کاری متعددی در کشور‌های مختلف دنیاست که بروکر FBS تریدر نووا ایرانیان را به این دفتر‌ها متصل می‌کند. این بروکر دارای گواهی نظارتی خدمات مالی بین‌المللی است و بنابراین نمی‌توان آن را متعلق به کشور خاصی دانست. همچنین دریافت جوایز متعدد در زمینه‌های مشتری مداری، برنامه ib، همکاری در فروش و... نشان می‌دهد که بروکر FBS یک بروکر معتبر در سطح جهانی است.
بروکر FBS تریدر نووا از پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵ استفاده می‌کند. مزیت اصلی پلتفرم‌های معاملاتی FBS سرعت بالای سرور‌ها و باز کردن و بستن معاملات است. تنها کافی است یک بار معامله با بروکر FBS تریدر نووا را تجربه کنید تا به مشتری پروپاقرص آن تبدیل شوید. برای امتحان این بروکر نیازی نیست نگران سرمایه خود باشید. چرا که حساب آزمایشی تریدر نووا به شما این امکان را می‌دهد که بدون از دست دادن اصل سرمایه معامله با پلتفرم‌های معاملاتی بروکر FBS تریدر نووا را تجربه کنید.
اگر علاقه‌مند شدید اطلاعات بیشتری درباره بروکر FBS تریدر نووا کسب کنید، حتما به سایت تریدر نووا سر بزنید. شما می‌توانید با ورود به متاتریدر یکی از دسته‌بندی‌های زوج ارز‌های فارکس، سهام و شاخص‌ها یا فلزات گران‌بها را انتخاب کنید و معامله با آن‌ها را تجربه کنید. اگر علاقه‌مند به ارز‌های دیجیتال هستید، می‌توانید از خدمات مربوط به معامله بیت کوین، دش کوین، لایت کوین و... در بروکر FBS تریدر نووا استفاده کنید.
دانلود اندیکاتور فارکس، ابزار معامله اتوماتیک در بازار فارکس

با برخی بروکر فارکس‌های فعال در ایران آشنا شوید

استفاده از ابزار‌های اتوماتیک در هر صنعتی می‌تواند سبب کاهش خطا‌های انسانی، افزایش دقت و راحتی کار‌ها شود. در دنیای معاملات فارکس نیز اتوماتیک سازی می‌تواند سبب صرفه‌جویی در وقت شما و کمک به بهبود معاملاتتان شود. اندیکاتور فارکس یک ابزار اتوماتیک سازی در بازار‌های معاملاتی فارکس است که تریدر‌ها را از تحلیل‌های مختلف روی بازار‌ها و انجام محاسبات طولانی و خسته‌کننده بی‌نیاز می‌کند. تریدر نووا امکان دانلود اندیکاتور فارکس را به صورت رایگان برای شما فراهم کرده است. با استفاده از خدمات این سایت می‌توانید هر هفته جدیدترین و بهترین اندیکاتور‌های موجود را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.
سوال اصلی اینجاست که آیا دانلود اندیکاتور فارکس و استفاده از خدمات اتوماتیک معاملاتی آن می‌تواند سودآور باشد؟ مشخصا اینکه شما تنها به دانلود اندیکاتور فارکس اکتفا کنید و بدون داشتن اطلاعات کافی و اطلاع از نحوه تحلیل و معامله وارد معامله شوید، به شما سودی نخواهد رساند. استفاده از ابزار‌های معاملاتی اتوماتیک همچون اندیکاتور فارکس برای معامله‌گرانی مفید است که تنها قصد صرفه‌جویی در وقت خود را دارند. در واقع شما نمی‌توانید اندیکاتور فارکس را جایگزین خود در انجام معاملات کنید. اما برای راحت‌تر کردن کارهایتان می‌توانید از آن استفاده کنید.
نکته جالب درباره اندیکاتور فارکس اینجاست که کار کردن با آن نیز خود نیازمند دانش است. در واقع شما باید زمان مناسب برای استفاده از هر اندیکاتور را تشخیص دهید و دقیقا در همان زمان معاملات اتوماتیک را آغاز کنید تا به سوددهی برسید. همچنین می‌توانید با ترکیب کردن اندیکاتور‌ها سود حاصل از معاملات را نیز بالا ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت تریدر نووا سری بزنید.
کلام پایانی
شناسایی مناسب‌ترین کارگزاری برای فعالیت در بازار فارکس امری بسیار مهم است. شما باید از یک شخص متخصص و باتجربه برای انتخاب کارگزاری مناسب مشاوره بگیرید. سایت تریدر نووا با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه روش‌های کسب درآمد اینترنتی به شما کمک می‌کند که مناسب‌ترین گزینه را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد انتخاب کنید. با مراجعه به این سایت می‌توانید از خدمات آموزشی و مشاوره‌ای آن استفاده کرده و بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد را انتخاب کنید.
توصیه میکنیم جهت مطالعه بیشتر به سایت تریدرنووا به آدرس tradernova.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
فارکس به زبان ساده (۳)؛

خرید و فروش جفت ارز

فارکس به زبان ساده (۳)؛

خرید و فروش جفت ارز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
یک سوال اگر فعالیت در فارکس ممنوع است و اکثر سایتها فیلتر چرا شما در مورد ان مطلب میزنید؟
زانمچبیام
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۹
با سلام کسی نمیتونه در ایران خودشو نمایندگیfbs معرفی کنه و یا حتی ادعا کنه که باهاش در ارتباطه....fbsکبیر به هیچ وجه در ایران نمایندگی یا حتی کوچکترین ارتباطی هم نداره... اجازه ثبت نام هم به ایرانیان داخل از 2020به بعد نمی‌دهد.... نهادهای فیلترینگ هم از ۱٫۶٫۲۰۲۰زحمت کشیدن آف بی اس رو فیلتر کردن !
شما تحت نام تریدر نوا نمی‌تونی ادعای کوچکترین ارتباطی باfbsکبیر داشته باشی