"دعبید" خط تولید جدید افتتاح کرد
شرکت داروسازی دکتر عبیدی خط جدید بسته بندی قرص و کپسول را افتتاح کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت داروسازی دکتر عبیدی از افتتاح خط جدید بسته بندی قرص و کپسول خبر داد.
بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، خط بسته بندی قرص و کپسول با ظرفیت سالانه ۳۰ میلیون جعبه را به طور رسمی افتتاح و بهره برداری شد.

گزارش خطا
0 پسندیدم
اخبار مرتبط
سودی که با سرمایه قدیم به ثبت رسید؛
"دعبید" و حبابی که جا برای تخلیه دارد یک جابهجایی از "دولتی" به "نیمایی"؛
آیا مواد اولیه "دعبید" گران میشود
سودی که با سرمایه قدیم به ثبت رسید؛
"دعبید" و حبابی که جا برای تخلیه دارد یک جابهجایی از "دولتی" به "نیمایی"؛
آیا مواد اولیه "دعبید" گران میشود ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه