بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
روند معاملات این پتروشیمی روی نمودار آمد؛

رشد ۳ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم"شپنا"

در هفته گذشته شاهد فروش ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه (با توجه به عدم عرضه و فروش در هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه) بدون تغییر همراه بود.
کد خبر : ۲۳۲۹۶۰

 رشد ۳ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۲۲.۵۰۰ تن لوب کات سبک تولیدی این پالایشگاه در بورس کالا بودیم که این محصول بدون وجود تقاضایی مازاد در قیمت پایه ۸۱.۸۵۷ هزار ریال به ازای هر تن معامله شد که نسبت به هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه بدون تغییر همراه بود.

 رشد ۳ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم

همچنین لازم به ذکر است، میزان فروش این محصول پالایشگاه اصفهان در بورس کالا افزایش ۲۰.۵۰۰ تنی را در هفته گذشته از خود نشان داد.

گفتنی است، در هفته گذشته شاهد فروش ۱۰.۰۰۰ تنی وکیوم باتوم از سوی شرکت پالایشگاه اصفهان در بورس کالا بودیم که نسبت به هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه (با توجه به عدم عرضه و فروش در هفته منتهی به ۲۰ آذر ماه) بدون تغییر همراه بود. همچنین نتیجه رقابت قیمتی مشتریان نیز موجب رشد ۳ درصدی قیمت فروش این محصول در مقایسه با هفته منتهی به ۱۳ آذر ماه شد.

در ادامه جدول معاملات محصولات اصلی شرکت پالایشگاه اصفهان در هفته گذشته و همچنین نمودار ماه‌های اخیر نرخ محصولات این شرکت در بورس کالا ارائه شده است.

 رشد ۳ درصدی نرخ فروش وکیوم باتوم

اشتراک گذاری :
ارسال نظر