بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تدوین طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این طرح به دلیل سوء مدیریت آقای رزم حسینی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۲۳۳۰۵۱

طرح سوال از وزیر صمت در مورد مشکلات نظام توزیع کالا

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در تأمین و توزیع کالا‌های اساسی در کشور، اظهار کرد: انتظار این بود که با حضور رزم حسینی در وزارتخانه، مشکل توزیع کالا‌های اساسی از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ و روغن در کشور حل شود، اما متأسفانه این معضل همچنان پابرجاست.

نماینده مردم جهرم در خانه ملت ادامه داد: در شرایط کنونی در بسیاری از شهر‌ها از جمله جهرم صف‌های طولانی برای خرید کالا‌های اساسی ایجاد شده که ااین عملکرد وزارت صمت در تأمین و توزیع کالا‌های اساسی واقعا جای تأسف دارد.

وی افزود: اقدامات وزارتخانه به حدی رسیده که امروز این دستگاه به جای سیاست گذاری در عرصه‌های محوله، به دنبال تأمین روغن نباتی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت بازار کالا‌های اساسی انتقادات جدی دارند و قطعا این عملکرد زیبنده جمهوری اسلامی نیست که مردم برای تأمین کالا به زحمت بیافتند. برخی مسئولان علت بروز مشکل در توزیع کالا‌های اساسی را مسائلی همچون تحریم می‌دانند، اما به نظر من قطعا سوء مدیریت عامل اصلی بروز این مشکلات است.

رضایی کوچی بیان کرد: متأسفانه عدم برنامه ریزی برای تولید کالا‌های اساسی مانند مرغ موجب شده که در برخی فصول این گونه کالا‌ها در بازار به وفور یافت شده و در برخی فصول این کالا‌ها کمیاب می‌شود که این نمایانگر فقدان نظام برنامه ریزی است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس، از تدوین طرح سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: این طرح به دلیل سوء مدیریت آقای رزم حسینی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر