بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
۱۵۳درصد افزایش درآمد در کیسه‌های این سیمان‌ساز دیده شد؛

افزایش فروش ۳۳درصدی "ساوه"/ سبزی ۲۶درصدی برای سهامداران در ماه

میزان فروش محصولات "ساوه" در آبان ماه، برابر با ۲۴۸.۱۴۲ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش را به همراه داشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۳ درصد رشد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۳۰۵۷

افزایش فروش ۳۳ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به پایان آبان ماه ۹۹، مجموع درآمد ‌های شناسایی شده طی این دوره بالغ بر ۷۵۶ میلیارد ریال گزارش شده که بدست آمده از ۲ بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، میزان درآمد ثبت شده این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه برابر با مبلغ ۴.۵۱۴ میلیارد ریال بوده است.

افزایش فروش ۳۳ درصدی

میزان درآمد ثبت شده "ساوه" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه
میزان درآمد‌های شناسایی شده شرکت سیمان ساوه در آبان ماه، در مقایسه با ماه گذشته افزایش درآمد ۴۰ درصدی را شاهد بوده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۵۳ درصدی درآمد را مشاهده کرده، درآمد‌های ثبت شده "ساوه" طی این دوره نیز در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۴ درصدی را تجربه کرده است.
افزایش فروش ۳۳ درصدی

میزان فروش محصولات سیمان ساوه از ابتدای سال مالی تاکنون
طبق این گزارش، میزان فروش محصولات "ساوه" در آبان ماه، برابر با ۲۴۸.۱۴۲ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصد افزایش فروش را به همراه داشته، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۷۳ درصد رشد را تجربه کرده و مجموع فروش‌های این شرکت سیمانی از ابتدای مالی تا پایان آبان ماه با افزایش ۳۳ درصدی را شاهد بوده است.

افزایش فروش ۳۳ درصدی

با توجه به آنکه کیسه‌های این سیمان در بخش شناسایی درآمد‌ها در سال ۹۹ به نسبت سال گذشته نویددهنده اخبار سودسازی بالایی برای سهامداران است، این رشد ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته احتمالا می‌تواند سهامداران شرکت را نسبت به آینده این شرکت سیمانی خوش‌بین کند.

از سوی دیگر، میزان فروش‌ها توانسته که از آمار‌های سال گذشته پیشه بگیرد و آمار آبان‌ماه دقیقا عکس دیگر سیمان‌ساز‌ها بوده و این شرکت توانسته آمار فروش بالایی را به نسبت عملکرد سال و حتی ماه گذشته از خود برجای بگذارد.

اما در پایان باید اشاره داشت که "ساوه" در ۲۷ روز معاملاتی گذشته، توانسته که کفه رشد نرخ سهم را برای سهامداران سنگین‌تر نگاه دارد به‌نحوی که رشد نرخ سهم در این مدت، ۲۶.۰۳درصد برای سهامداران سبزی را در شاخص از خود برجای گذارد؛ این سهم در ۱۶روز معاملاتی برابر با ۵۳.۷درصد مثبت و در ۱۱ روز دیگر، ۲۷.۶۷درصد منفی به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس پیش بینی سود شرکت سیمان ساوه؛

"ساوه" از سود ۵۰۹ تومانی هر سهم گفت

آیا شاهد افت نرخ‌های فروش در ماه‌های آتی خواهیم بود؛

"ساوه" و رشد تناژفروش و تعدیل مثبت سودآوری

کیسه‌های این سیمان‌ساز کاهش وزن درآمدی داشت؛

کاهش ۷درصدی درآمد "ساوه"/ رشد فروش در تمامی ماه‌ها

سهامداران در انتظار جمع شدن صف‌های فروش؛

ادامه تثبیت نرخ‌های سیمان تولیدی "ساوه"

ارسال نظر