بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
بیشترین میزان فروش "پکرمان" در آبان ماه، در اختیار محصول «تایر رادیال» با میزان فروش ۴.۵۱۵.۴۸۷ کیلوگرم بوده که در مقایسه با مهرماه با کاهش ۷ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۰۹۴

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه صنعتی بارز در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به پایان آبان‌ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را برابر با مبلغ ۲.۹۸۶ میلیارد ریال به ثبت رساند.

همچنین درآمد‌های حاصل شده "پکرمان" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان‌ماه برابر با ۱۸.۹۷۷ میلیارد ریال گزارش شده است.

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

میزان درآمد شناسایی شده "پکرمان" از ابتدای سال مالی تاکنون

میزان درآمد شناسایی شده گروه صنعتی بارز در آبان‌ماه، در مقایسه با مهرماه با ۴درصد کاهش روبه‌رو بوده، همچنین میزان فروش محصولات این شرکت طی آبان‌ماه سال جاری نسبت به ماه‌ گذشته ۶‌درصد کاهش داشته است.

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

بر اساس نمودار فوق، "پکرمان" پس از اوج‌گیری میزان درآمد در شهریورماه سال جاری، در آغاز فصل پاییز با روند نزولی میزان درآمد همراه شده است.

میزان فروش محصولات گروه صنعتی بارز از ابتدای سال جاری تاکنون
گروه صنعتی بارز، پس از آنکه در شهریورماه توانسته بود کاهش میزان فروش مردادماه را تا حدودی جبران کند اما؛ با آغاز فصل پاییز میزان فروش محصولات این شرکت سیر نزولی در پیش گرفته است.

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

میزان فروش محصول «تایر رادیال» از ابتدای سال مالی تاکنون

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش "پکرمان" در آبان ماه، در اختیار محصول «تایر رادیال» با میزان فروش ۴.۵۱۵.۴۸۷ کیلوگرم بوده که در مقایسه با مهرماه، ۷درصدی کاهش داشت.

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

یک نقطه قابل تامل و مشترک در امارهای فروش «تایر رادیال» به چشم می‌خورد و آن کاهشی شدن میزان فروش این نوع محصول "پکرمان" طی مردادماه سال‌های ۹۹ و ۹۸ است.

با این حال در سال۹۸ میزان فروش «تایر رادیال» توانسته پس از این سقوط، روند رشد را از سر بگیرد اما؛ سیکل تکرار در سال۹۹ با شیب صعودی چشمگیری به نسبت سال گذشته آن همراه بود ولی مجددا روند نزولی فروش این محصول طی ماه‌های مهر و آبان سپری شد که باید دید در آینده‌ای نزدیک آیا این روند ادامه‌دار خواهد بود یا اینکه از سوی مسئولان فروش شرکت، راهکاری برای این مورد اندیشیده خواهد شد.

نامه‌ای به طعم افزایش نرخ

کاهش ۶ درصدی میزان فروش

حال با توجه به نامه افشای اطلاعات گروه صنعتی بارز درخصوص افزایش نرخ‌ها، حال باید نگریست که در ماه‌های آینده "پکرمان"، چه تغییراتی را خواهد دید.

آیا روند نزولی فروشی که پس از آمارهای شهریورماه آغاز شده بود، ادامه‌دار خواهد بود یا این نامه می‌تواند باب فروش بیشتری از لاستیک را باز کند.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد لاستیک کردستان در ۶ماهه اول سال مالی شرکت؛

انتظار برای رشد محسوس سودآوری بارز

کاهش تناژ فروش به دلیل افزایش نرخ‌های فروش در عملکرد آذر ماه؛

افزایش معنادار نرخ‌های فروش لاستیک رادیال "پکرمان"

نامه‌هایی به سازمان حمایت برای یک اتفاق مهم؛

۲مجوز افزایش نرخ زیر آج تایرسازان

ارسال نظر