بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بیت کوین ثابت کرده است که سودآورترین سرمایه گذاری دهه گذشته بوده است و برای ده سال آینده نیز نوید سرمایه گذاری بیشتری را در این فضا می‌دهد. موفق‌ترین سرمایه گذاران بیت کوین همیشه از یک سری اصول هوشمندانه پیروی کرده اند که برای افزایش سود نیز اهمیت خواهند داشت. پس منطقی است با توجه به این که ارزش بیت کوین در طی چندین سال گذشته چندین هزار برابر شده است بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از بیت کوین هستند.
کد خبر : ۲۳۳۱۴۹

به گزارش بورس نیوز،شما که در حال مطالعه این مقاله هستید و به فکر کسب درآمد از بیت کوین هستید. اما ممکن است اطلاعات زیادی درباره بیت کوین نداشته باشید؟ اگر شما قصد کسب درآمد از بیت کوین را داشته باشید باید پاسخ این سوال را بدانید.
با توجه افزایش قیمت بیت کوین هنوز هم افراد زیادی هستند که بر روی بیت کوین سرمایه گذاری می‌کنند و اصلاً کارشان خرید و فروش بیت کوین است. خرید و فروش ارزدیجیتال بیت کوین در تمام جای دنیا وجود دارد و افراد زیادی در این راه در حال کسب درآمد هستند.
بسیاری از افرادی که قصد کسب درآمد از طریق بیت کوین را دارند یا می‌خواهند در داخل ایران بیت کوین خرید و فروش کنند فکر می‌کنند که با توجه به تحریم‌ها کسب درآمد از بیت کوین و یا خرید و فروش بیت کوین ناممکن است. اما اصلاً این طور نیست!
شما در هر شرایطی می‌توانید از بیت کوین کسب درآمد داشته باشید. پس اگر فکر میکنید که خرید و فروش و کسب درآمد از بیت کوین غیر ممکن است سخت در اشتباه هستید.

انتخاب ترکیب متنوع و هوشمندانه از دارایی‌های دیجیتال

ارز دیجیتال یک کلاس دارایی جدید است و فناوری بلاک چین برای ایجاد تحول در اقتصاد جهانی آماده است. توانایی بیت کوین برای باقی ماندن در پلتفرم برتر همچنان جای بحث دارد، اما هیچ شکی نیست که سایر ارز‌های دیجیتال نیز با موفقیت روبرو خواهد شد.
مانند سرمایه گذاری‌های متعارف، داشتن یک سبد سهام که مشتمل از ارز‌های دیجیتال مختلف است، یک حرکت هوشمندانه می‌باشد. برخی از آلت کوین‌ها سود غیر قابل باوری را برای سرمایه گذاران اولیه خود به ارمغان آورده اند. بسیاری از آن‌ها پتانسیل‌های شگفت انگیز بلندمدت دارند. با این وجود، آلت کوین‌ها خطرناک هستند و باید فقط پس از ارزیابی دقیق و مستقل بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد.
به عبارت دیگر، انجام تحقیقات بسیار ضروری و مهم است. یک سبد سهام متنوع از ارز‌های دیجیتال نیز باید محافظه کارانه صورت گیرد. آلت کوین‌های تثبیت شده باید در اولویت سرمایه گذاران قرار گیرند؛ بنابراین بر روی پلتفرم‌هایی که جدیدتر بوده و از محبوبیت کمتری برخوردارند، در مقادیر کم سرمایه گذاری کنید.

ایمن نگه داشتن بیت کوین
طبق اخبار و گزارش‌های بسیاری شنیده ایم که میلیون‌ها دلار بیت کوین، به دلیل کلید‌های از دست رفته، رمز‌های عبور فراموش شده و سرقت ناپدید شده اند. تقریباً تمام این خسارات، ناشی از خطای انسانی است.
سرمایه گذاران هوشمند، امنیت را در اولویت اول خود قرار داده اند. آن‌ها هیچگاه وجوه خود را در صرافی‌ها نگه نمی‌دارند و همیشه فرآیند‌های ذخیره ارز‌های دیجیتال را در کیف پولهایشان، به طور کامل درک می‌کنند.
برای نگهداری صحیح از ارز‌های دیجیتال، یک روش روشن و مداوم داشته باشید. کلید‌ها و کلمات عبور را با دقت بنویسید و آن‌ها را در یک مکان امن ذخیره کنید. اطلاعات مهم را در فایل‌های کامپیوتری رمزنگاری نشده یا در فضای ابری ذخیره نکنید. نکته مهم اینکه، این واقعیت را همیشه به خاطر داشته باشید که هارد دیسک‌ها ممکن است خراب شوند و فایل‌ها از بین می‌روند.

کسب درآمد از بیت کوین
در این قسمت قصد داریم ایده‌ها و روش‌های درآمدزایی از بیت کوین را به شما آموزش بدهیم. برای درآمد زایی از بیت کوین راه و روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها درآمدزایی کنید. البته یک سری از روش‌های درآمدزایی از بیت کوین سرکاری هستند. ولی در این مقاله قصد داریم روش‌های واقعی و اصلی درآمدزایی از بیت کوین را به شما آموزش بدهیم.
اولین روش برای درآمدزایی از بیت کوین سرمایه گذاری بر روی خود بیت کوین است.
در این روش شما از طریق خرید و فروش بیت کوین کسب درآمد می‌کنید. چون قیمت بیت کوین مخصوصاٌ در زمان نگارش این مقاله بسیار بالاست اگر بخواهید از این روش کسب درآمد استفاده کنید باید سرمایه زیادی را برای خرید بیت کوین داشته باشید.
البته اگر بخواهید بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید و از این روش درآمد کسب کنید ریسک بالایی دارد. چون قیمت بیت کوین بسیار پر نوسان است و ممکن است قیمت آن خیلی افت کند. بازار بیت کوین اصلا شبیه بازار بورس نیست، چون که بازار بورس قابل پیش بینی است، ولی به هیچ عنوان نمی‌توانید بازار بیت کوین را پیش بینی کنید. بهترین موقع برای اینکه از این روش کسب درآمد از بیت کوین استفاده کنید این است که وقتی قیمت بیت کوین به پایین‌ترین قیمت ممکن رسید بیت کوین بخرید. وب سایت‌های زیادی هستند که قیمت بیت کوین را به صورت نمودار و حتی در ایران به صورت ریالی به شما نشان می‌دهند.

کسب درآمد با تولید محتوا در زمینه ارز‌های دیجیتال
یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد از بیت کوین تولید محتوا در زمینه ارز‌های دیجیتال می‌باشد. با تولید محتوا‌های جذاب در این زمینه و ارائه آموزش‌های کاربردی می‌توانید افراد زیادی را به سایتتان هدایت کنید و آن‌ها را جذب خودتان کنید.

خرید‌های تدریجی و ثابت
ممکن است در این سطح به نظر برسد که معامله گران و فعالان بازار بیشترین سود را کسب می‌کنند و مهارت‌های تجاری بیشتری برای سودآوری در فضای ارز‌های دیجیتال لازم است. اما واقعیت، خلاف این موضوع است. خرید‌های تدریجی و ثابت بیت کوین طی چند سال گذشته ثابت کرده اند که بهترین استراتژی برای سرمایه گذاران عادی می‌باشد.
به عبارت ساده تر، امر تجارت نیاز به مهارت بالایی دارد و بیشتر تازه کار‌ها با ضرر و زیان روبرو می‌شوند. کسانی که در بازار‌های مالی سنتی مشغول به فعالیت هستند نیز مدت هاست که این واقعیت را درک کرده اند. این امر به طور ویژه‌ای در فضای ارز‌های دیجیتال صادق است؛ بنابراین بهترین اقدام این است که محافظه کار باشید و از بازی‌های معاملاتی دوری کنید.

در ازای ارائه محصولات و خدمات بیت کوین دریافت کنید
یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از طریق بیت کوین کسب درامد کنید این است که به ازای فروش محصولات و خدمات به جای دریافت پول نقدی مثل دلار و تومان از کاربرانتان بیت کوین دریافت کنید.
امروزه سایت‌های زیادی هستند که به ازای محصولات و خدماتی که به دیگران ارائه می‌دهند بیت کوین دریافت می‌کنند. شما هم اگر محصولات و خدماتی را ارائه می‌دهید می‌توانید از مشتریانتان بیت کوین دریافت کنید.
به عنوان مثال می‌توانید یک بخش اعضای ویژه داخل سایت تان راه اندازی کنید و هزینه عضویت در آن را از کاربرانتان بیت کوین دریافت کنید. برای دریافت بیت کوین هم می‌توانید شماره حساب بیت کوین یا کلید عمومی کیف پول بیت کوین تان را به کاربران تان بدهید و البته درگاه‌های پرداخت ارزدیجیتال را هم می‌توانید بر روی وب سایتتان داشته باشید.

کسب درآمد به روش استخراج بیت کوین
یکی از بهترین روش‌ها برای درآمدزایی از بیت کوین روش استخراج بیت کوین است. در این روش شما با استفاده از دستگاه‌های ماینری که دارای سخت افزار پیشرفته هستند بیت کوین استخراج میکنید. برای استخراج بیت کوین شما باید از دستگاه‌های مخصوص که دارای سی پی یو و رم قدرتمندی هستند استفاده کنید.
وقتی اسم استخراج بیت کوین باید بسیاری از افراد فکر می‌کنند که می‌توانند با استفاده از از سیستم‌های خانگی شان بیت کوین استخراج کنند. اگر بخواهید با استفاده از سیستم‌های خانگی تان بیت کوین استخراج کنید ممکن است ده‌ها سال زمانبر باشد تا فقط یک بیت کوین استخراج کنید، چون سیستم‌های خانگی توانایی استخراج بیت کوین را ندارند.

اگر به فکر استخراج‌بیت‌کوین هستید و قصد دارید از این روش کسب درآمد از بیت کوین استفاده کنید باید از دستگاه‌های مخصوص استخراج بیت کوین استفاده کنید.

نتیجه گیری
همانطور که در اول مقاله هم اشاره کردیم، با توجه به ارزش بسیار بالایی که بیت کوین دارد باید به فکر درآمدزایی از طریق بیت کوین باشید. طی چندین سال قیمت بیت کوین از چند سنت به چند هزار دلار رسیده است و این به این معنی است که هنوز هم ممکن است ارزش بیت کوین ده‌ها برابر شود. برای همین اگر بتوانید با توجه به روش‌های اصولی بیت کوین استخراج کنید و یا حتی روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید می‌توانید سرمایه تان را چندین و چند برابر کنید.
آینده برای فناوری بلاک چین بسیار روشن است و به همین دلیل برای کسانی که به دنبال ورود به بازار‌های ارز‌های دیجیتال هستند بسیار امیدوار کننده است بنابراین کسب درآمد از بیت کوین واقعی است. در این مقاله به شما ساده‌ترین راه‌های برای درآمدزایی از طریق بیت کوین معرفی کردیم. اگر قصد دارید که از طریق بیت کوین کسب درآمد کنید به دنبال روش‌های معتبر باشید.
با این وجود، پیروی از اصول اساسی و محافظه کارانه بهترین وسیله برای تحقق مزایای سرمایه گذاری و کسب درآمد از بیت کوین و ارز‌های دیجیتال است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر