بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
مهر تایید حسابرس بر اعلام سود ۵۱۳ ریالی هر سهمدر عملکرد ۶ ماهه؛

سود‌های "دبالک" با قیمت‌های سهم همخوانی ندارد/ درآمدهای سال۹۹ را به باید به فال نیک گرفت

از جمله نکات قابل توجه صورت‌های مالی این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ می‌توان به رشد فروش محصولات دارویی عمومی و دارو‌های آنتی بیوتیک در مقایسه با سال مالی این شرکت اشاره داشت.
کد خبر : ۲۳۳۲۱۴

سود‌های اعلامی با قیمت‌های هر سهم همخوانی ندارد


به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم آنکه تحقق سود خالص ۱۸۹ میلیارد ریالی شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۹ و پوشش بیش از ۱۱۷درصدی سود خالص ۱۶۱میلیارد ریالی سال مالی۱۳۹۸ این اعلام سود را نمی‌توان عملکردی چشمگیر از این شرکت آن هم با قیمت‌های کنونی سهم محسوب کرد.

سود‌های اعلامی با قیمت‌های هر سهم همخوانی ندارد

از جمله نکات قابل توجه صورت‌های مالی این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ می‌توان به رشد فروش محصولات دارویی عمومی و دارو‌های آنتی بیوتیک در مقایسه با سال مالی این شرکت اشاره داشت که این موضوع در کنار رشد چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات منجر به افزایش در حدود ۳۹۳ میلیارد ریالی جمع مبالغ فروش شد.

سود‌های اعلامی با قیمت‌های هر سهم همخوانی ندارد

در مجموع می‌توان رشد ۱۰۱درصدی درآمد‌های عملیاتی این شرکت را در سال مالی ۱۳۹۹ به فال نیک گرفت، هر چند همانگونه که پیش از این اشاره شد، سود‌های اعلامی این شرکت نمی‌تواند قیمت‌های کنونی سهام این شرکت را توجیه کند.

بورس‌نیوز رسانه تخصصی بازارسرمایه در راستای شفافیت هرچه بیشتر و روشن‌شدن مسیر سرمایه‌گذاری سهامداران "دبالک"، آمادگی درج پاسخ داروی البرز بالک را دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر