بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
همچنان این پتروشیمی برمدار «پلی‌اتیلن سبک‌خطی» می‌تازد؛

"شکبیر" و رشد درآمد ماهانه/ رشد ۱۴۶درصدی درآمدهای سالانه

مقدار فروش "شکبیر" در آذرماه، برابر با ۸۶.۶۰۲ تن گزارش‌شده که در مقایسه با ماه گذشته کمتر یک درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۲ درصد افزایش مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۳۹۵۷

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، بر اساس افشای اطلاعات مالی آذرماه پتروشیمی امیرکبیر، مجموع درآمد‌های این پتروشیمی طی دوره ماهانه برابر با ۱۷.۴۱۷میلیارد ریال گزارش شد.

بر همین اساس، درآمدهای این شرکت در دو گروه فروش «داخلی» و «صادراتی» بوده که هرکدام به تفکیک ۷.۸۹۶میلیارد ریال و ۹.۵۲۰میلیارد ریال از مجموع این درآمدها، سهم داشته‌اند.

"شکبیر" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه سال جاری، میزان درآمد خود را بالغ‌بر ۱۰۱.۵۴۶ میلیارد ریال اعلام کرد.

درآمد‌های شناسایی‌شده "شکبیر"

گزارش‌های افشاشده این پتروشیمی حاکی از رشد ۳درصدی درآمدها نسبت به ماه گذشته بوده و از سوی دیگر، آمارهای آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش مطلوب ۱۴۶درصدی را برای سهامداران به ارمغان آورده است.

همچنین اگر بازه زمانی آمارهای افشاشده را بر اساس دوره ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه قراردهیم نیز می‌توان رشد ۷۸ درصدی را به نفع این پتروشیمی استخراج کرد.

همان‌طور که نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، درآمدهای پتروشیمی امیرکبیر در تمامی ماه‌های سال جاری یک سروگردن نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیشتر بود.

درآمد‌های ثبت‌شده "شکبیر" از مردادماه سال جاری روند صعودی را آغاز کرد و تا پایان آذرماه این روند ادامه‌دار بوده و همچنین درآمد‌های آذرماه نسبت به شروع روند صعودی این پتروشیمی ۱۲۹درصد رشد را به ثبت رسانده است.

فروش محصولات "شکبیر" از ابتدای سال مالی

مقدار فروش "شکبیر" در آذرماه، برابر با ۸۶.۶۰۲ تن گزارش‌شده که در مقایسه با ماه گذشته کمتر یک درصد افزایش فروش را به ثبت رسانده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۲ درصد افزایش مواجه بوده است.

پتروشیمی امیرکبیر در آذرماه سال جاری، بیشترین میزان فروش را از بخش «فروش داخلی» با مقدار ۴۹.۱۰۴ تن داشته و بیشترین فروش محصول را در این بخش از «پلی‌اتیلن سبک خطی» با ۱۱.۸۹۶ تن به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

رکورد ۲۲ درصد مثبت در معاملات سهماه پتروشیمی امیرکبیر

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خط نزولی فروش
پتروشیمی امیرکبیر در دی‌ماه، ۲۱۷ درصد افزایش درآمد داشت؛

خط نزولی فروش "شکبیر" بر مدار صعود بازگشت/ رشد ۹۲درصدی درآمد از ابتدای سال مالی

مشتریان به ۹۰۰تن از محصولات ارائه شده، پاسخ مثبت دادند؛

رشد نرخ فروش "شکبیر" در بورس‌کالا

۳۲۳ ریال سود هر سهم در نیمه نخست سال مالی بدست آمد؛

تاثیر واگذاری‌های ۴شرکت بر درآمدهای "ونفت"

در اولین روز بعد از بازگشایی نماد محقق شد،

رکورد ۲۲ درصد مثبت در معاملات سهام پتروشیمی امیرکبیر

ارسال نظر