بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

وقتی سن لوس‌بازی گذشته و ...

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به عروسی که هنوز مُهر قباله عقدش خشک نشده قهر کرد و به خانه پدر رفت تا نخود و لوبیایی که می‌خواهند نفخ معده را به مافیایی نشان دهند که دیگر تبعیضی بین اجناس مصرفی مردم، قائل نشوند.
کد خبر : ۲۳۳۹۶۸

وقتی سن لوس‌بازی گذشته و ...

به گزارش بورس نیوز، جنگی که اهالی سمیه به پا کردند ضرر قابل توجهی به سهامداران تحمیل کرد و امروز هم باقیمانده‌های آتش این جنگ، بازار را به خاک و خون کشید.

آقایان گربه را دم حجله کشتند و نه فقط فولادی‌ها که بقیه صنایع را هم ترساندند به‌طوری‌که وقتی مس جهانی رکورد جدیدی زد و قله ۸۱۵۰ دلاری را لمس کرد، سهامداران غول مسی در منفی ۴.۲۸ فروشنده بودند!
البته طبق شنیده‌های ما آقایان بعد از اینکه دیدند تیرشان به سنگ خورده، سعی کردند بعضی‌ها را با خودشان هم قدم کنند تا با یک تغییر تاکتیکی در بازار سرمایه، رسما سکان بورس‌کالا را به دست یک بله قربان گو دهند اما؛ خبر ندارند که تیرشان به سنگ خورده و رسوا شده‌اند.
اینکه اگر لایی بکشند، بهارستان بدجور توبیخ‌شان می‌کند! علاوه بر این از بهارستان خبر داده‌اند این بزرگوار هنوز مهر انتصابش خشک نشده، ۴ نفر از اقوامش را در زیرمجموعه‌های یکی از همین طایفه فولادساز چپانده! حالا هم انگار قهر کرده و در جلسه امروز پاستور حاضر نشده است.
از سن این مدل لوس بازی‌هایشان احتمالا نیم قرنی گذشته است...

قبای فولاد و تو سری به نخود و لوبیا

اما نکته عجیب ماجرا اینجاست که همه چیز، از نخود و لوبیا تا مسکن گران شده و حتی برخی هموطنان در مناطق دورافتاده‌تر کشور، به کالاهای اساسی هم دسترسی ندارند.
آنوقت ایشان برای کنترل قیمت‌ها، دست روی شفاف‌ترین بازار کشور گذاشت! بازاری که کاهش دستوری قیمت‌هایش نفعی برای مردم ندارد و فقط جیب خواص را پر می‌کند. اگر مرد میدان هستید، حداقل سری به بازار مسکن بزنید تا ببینیم جنم روبرو شدن با دلالان این بازار را هم دارید یا نه.

املاک راکد بانک بنگاه‌دار

هنوز داغ زیان بانک‌ها و ضرر سنگینی که به سهامداران تحمیل کردند، بر دل فعالان بازار سرمایه سنگینی می کند. اما برخی بانک های بورسی گویا به منافع سهامداران بهایی نمی‌دهند و با چشمان کاملا بسته به مشتریان سفارشی خود وام اعطا می‌کنند. بانک بزرگ نبش طالقانی فقط به یک شرکت دولتی ۱۵۶ هزار میلیارد تومان وام داده! امیدواریم به جایش باز املاک راکد نگیرند...

ژنرال محمود 

محمودخان هم انگار در این چند سال در نامه نگاری تبحر بیشتری پیدا کرده اند و مرتبا برای مقامات داخلی و خارجی نامه یا بهتر است بگوئیم پندنامه می فرستند. اخیرا هم یک پندنامه راهی پاستور کرده اند که "جنگ نزدیک است، جلوی آن را بگیرید" انگار نه انگار اولین جرقه ها در دوران فعالیت ایشان زده شد. کلا خیلی خوبیم ما، هر اتفاقی بیفتند یادمان نمی رود که همه را مقصر بخوانیم و بگوئیم خیلی خوبیم ما....

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
گزارش دیوان محاسبات نشان می‌دهد یک سوم کارکنان شرکت‌های دولتی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ چه اندازه حقوق عجیبی می‌گیرند
128هزار نفر، ماهانه ۲۶ میلیون تومان . ۴۷ شرکت، حقوق و مزایای ماهانه ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان، هشت شرکت بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون و دو شرکت ۴۰ تا ۵۳ میلیون تومان پرداختی خواهند داشت. نکته قابل تامل، وجود چهار شرکت زیان ده یا سربه سر در فهرست این ۶۰ شرکت است
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
باسلام خواستم بگم سهام داران عزیز حقیقی اینکه شما در بازار فروشنده باشین جای هیچ تعجبی نیست و کار کاملان درستی هست.
2.اینجا باید به شرف های حقوقی و (بازیگردان) گفت دست هرچی بیشرفی رو از پشت بستین دمتون گرم.
3.از همین حالا وضعیت قرن جدید مشخصه استارت افزایش مالیات تسعیر نرخ بالا جهت بد نام نشدن دولت بعد.و بقیشم خودتون میدونید.
4.جنگ دروغ زرگری فولادی ها با وزارت صمت جهت خودنمایی مجلسی ها دلقک بازی با شاخص بورس با اینکه سوده ترین بازار کشور در سال 1400 بازار سرمایه است.
5.سیاست ( جنگ جنگ تا پیروزی) امروز چه روزی هست، البته در اون کلمه یک سیاست کلی پشتش هست که باید درکش کنین.
6.در کل برین به ....بگین نگا ...........................کنی آخه ................بیا پایین از این حرفا که ....................نشه (من زدم شما مرده) ...............خواهد دید.
ناشناس
Germany
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
اینها رو یه تیم تکنیکالیست قوی رهبری میکنه. درست در کف حمایتی شاخص یک روز سراسر بازار رو مثبت کامل میکنن جماعت هم از روی تحلیل کانالها و گروهها اینکه بازار تکنیکی از کف ریزش شروع به برگشت کرده سنگین هرکسی با تمام سرمایه خرید میکنه به امید جبران بخشی از ضرر های سنگین اخیر و خروج از منجلابی که دولت درست کرده.
سناریوی بعدی
بعد اینکه جماعت فول خرید کردند حقوقی در نیمه دوم بازار شروع میکنه به عرضه های سنگین
مرحله سوم بستن درهای تله و صفهای فروش قفل شده و گوش دادن به صدای ناله و ضجه سهامداران گرفتار شد
تا کنون دیده نشده هیچ دشمن خارجی چنین بلایی سر یک ملت در بیاره!
"یک کوره پولسوزی تمام عیار و یک شکنجه روحی بی پایان"

پرویز خالقی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
دولت = دزدی بی پایان
بورس = قمارخانه
وزیر صمت = گربه نره و روباه مکار
حقیقی = پینوکیو
ل ع ن ت خدا به همتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
.................. فقط روحانی و دار و دسته اش در بورس و.....