بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
نگاهی به میزان درآمدهای زغال‌فروش آماده ورود به فرابورس؛

روند پر نوسان درآمدی "کزغال"

در آذرماه سال جاری بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «کنستانتره زغال سنگ» با ۴۶.۳۵۴ تن بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد کاهش فروش را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۴۳۱۰

روند پر نوسان درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، زغال‌سنگ پروده طبس در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آذرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده خود را طی این دوره یک‌ماهه بالغ‌بر ۱.۲۹۹ میلیارد ریال گزارش کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده "کزغال" ۸.۸۶۵ میلیارد ریال شفاف‌سازی شد.

روند درآمدهای

درآمد‌های شناسایی‌شده "کزغال" از ابتدای سال مالی

بر پایه اطلاعات افشاشده شرکت در آذرماه، درآمد‌های ثبت شده زغال‌سنگ پروده طبس کاهش ۵درصدی را نسبت به ماه گذشته شاهد بوده ضمن آنکه میزان درآمد‌های شرکت (از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه) رشد ۵۸ درصدی را تجربه کرده است.

عملکرد

همان‌طور که در نمودار فوق نیز ملاحظه می‌شود، درآمد‌های ثبت‌شده "کزغال" در سال جاری دارای روند سینوسی بوده و نوسانات تقریبا زیاد کاملا در درآمدهای تابستان شرکت، ملموس و قابل مشاهده است اما؛ پس از کاهش روند درآمدی که از ابتدای تابستان آغاز شده بود، شرکت توانست باردیگر رشد درآمدها را از مهرماه آغاز کند.

همچنین می‌توان به این نکته اشاره داشت که آبان‌ماه رکورددار کسب درآمدی در میان ماه‌هایی بود که "کزغال" به مدت ۳ماه از ابتدای مهرماه رقم زد ولی این رکوردزنی ادامه نداشته و میزان درآمدهای آذرماه با کاهش ۵ درصدی همراه شد.

"کزغال" در ۳ماهه گذشته درآمدی بالغ‌بر ۳.۶۳۶ میلیارد ریال را به ثبت رسانده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۶۱ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

میزان فروش محصولات زغال‌سنگ پروده طبس از ابتدای سال مالی

میزان فروش محصولات

"کزغال" در آذرماه مجموع فروش محصولات خود را برابر با ۴۸.۶۶۲ تن گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش فروش داشته استت.

بر اساس همین آمارهای افشاشده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مجموع فروش‌ این شرکت بالغ‌بر ۴۲۲.۵۰۶ تن ارائه‌شده که این مقدار فروش محصولات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش را شاهد بوده است.

بیشترین میزان فروش "کزغال" از ابتدای سال مالی

فروش محصول «کنستانتره زغال سنگ»

بر پایه این گزارش، در آذرماه سال جاری بیشترین میزان فروش محصول در اختیار «کنستانتره زغال سنگ» با ۴۶.۳۵۴تن بوده که در مقایسه با ماه گذشته ۴درصد کاهش فروش را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه فروش این محصول برابر با ۴۰۹.۳۵۷ تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۱۰ درصد کاهش را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

عرضه "کزغال" در فرابورس

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش خوش‌بینانه
نگاهی به وضعیت و عملکرد شرکت زغال سنگ پروده طبس؛

گزارش خوش‌بینانه "کزغال"

مدیرعامل شرکت زغال سنگ نگین طبس مطرح کرد:

ظرفیت "کطبس" ۵ میلیون تنی می‌شود

ارسال نظر