بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
پس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی منتشر شد؛

"آریا" در ۹ماهه با سود ۷.۲۱۱ میلیارد تومانی

"آریا" در گزارش ۹ماهه پس از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی، ۷۸۷ تومان سود به ازای هر سهم شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۳۴۴۷۱

افزایش سرمایه آریاساسول

به گزارش بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول سود گزارش شده پاییز ۳۴۸ تومان به ازای هر سهم محقق شده در حالی که این ارقام برای بهار و تابستان ۱۴۸ و ۲۹۱ تومان محقق شده بود این نشان از تداوم رشد سود آوری شرکت دارد.

با در نظر گرفتن سرمایه فعلی شرکت، سود هر سهم سال ۹۸، ۴۶۰ تومان بوده و سود خالص ۹ماهه سال جاری مبلغ ۷.۲۱۱ میلیارد تومان گزارش شده که رشد ۱۳۱درصدی نسبت به مدت مشابه ۹۸، و سود خالص فصل پاییز رشد ۱۹ درصدی نسبت به فصل گذشته ۹۹ دارد.

بنا بر این گزارش، شرکت در سال ۹۸ مجموعا ۸.۹۵۹ میلیارد تومان فروش داشت که فروش ۹ماهه سال جاری شرکت ۱۱.۵۱۸ میلیارد تومان گزارش شده و این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی داشته است.

در فصل پاییز شرکت فروش عالی ۵.۴۴۵ میلیارد تومانی را گزارش کرد، در حالی که فروش آن در بهار و تابستان به ترتیب ۲.۳۸۸ و ۳.۶۸۵ میلیارد تومان بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد افزایش ۱۳۳هزار تنی میزان تولید شرکت در ۹ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته، افزایش قابل توجه قیمت‌های جهانی محصولات در کنار ارزآوری ناشی از صادرات حدود ۷۵درصدی محصولات، سبب استمرار این نمایش خیره کننده "آریا" در ۹ماهه اول سال جاری شده‌است.

بر اساس گزارش شرکت که در کدال منتشر شده حاشیه سود ناخالص فصل اول تا سوم امسال به ترتیب ۴۳، ۵۴ و ۵۹ درصد و حاشیه سود ناخالص سال ۹۸، ۴۶ درصد بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۹ماهه شرکت به ۷.۸۶۶ ریال به ازای هر سهم رسید؛

ادامه روند افزایش سودآوری آریاساسول در سه ماهه سوم سال

درآمدهای این شرکت پلیمری بر مدار «فروش های صادراتی»؛

۲۲۰ دلار کف نرخ خوراک اتان "آریا"

مجمع عمومی فوق‌العاده آریا تصویب کرد؛

۱۰۰ درصد افزایش سرمایه از محل سود انباشته

ارسال نظر