بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به پاکت‌هایی که پستچی‌ها به آدرس دستگاه قضا بردند و پاکتی مهم که در مسیر بازارسرمایه گم شد.
کد خبر : ۲۳۴۴۸۶

۵.۵

به گزارش بورس نیوز، بلبشوی اینجا را ببینید، سهامداران تازه‌واردی که در اوج و ایستگاه‌های بالای ۱.۵۰۰شاخص با کارت‌های دعوت متعدد سوار شدند و "در گوششان پنبه گذاشتند تا صدای مخالفان را نشنوند"، حالا با سرسره‌ای که  بعضا ظن دست‌کاری در آن می‌رود، مسیر سقوط را به ته ناکجا آباد پیش گرفتند.

وارد بازی بالایی‌ها که نمی‌توان شد اما؛ در حد و اندازه خودمان اگر بخواهیم بگوییم، بازی کثیف آنجاست که رفقای نقد کرده نمک بر زخم مردمی می‌پاچند که نمی‌خواستند سرمایه‌ای که عمری جمع کرده‌اند بخاطر ناکارآمدی بعضی از مدیران، رشد نرخ دلار، تحریم، آب و ... به کمتر از چیزی آن نیز هست، برسد! اینکه رفقای نقد، میخندند و مدام هم از زمان خرید پله‌ای می‌گویند، قشنگ نیست ولی وقیح‌تر آنهایی هستند که می‌گویند، مگر در روزهای که سیگنال مثبت می‌دادیم، ناراحت بودید که امروز ناراحتیت!

پستچی نامه را رساند

سخنگوی راه‌پله‌ها در نامه‌ای که چند روز پیش خبرش را آورد، اعلام کرد که اهالی بهارستان لیستی از رفقا را برای رئیس دستگاه قضا تهیه کرده‌اند که در آن نام‌ونشان بازیگرانی را دارد که آدرس خروج را به نقدینگی نشان دادند! 

وقتی قرار به فراموشی بود

سخنگوی ما از پستچی ملاصدرا هم این را پرسید که چرا ابلاغیه شماره "۱۱۰۲۰۰۲۵۸" را بدست کبوتر نامه‌رسان ندادی! چرا ابلاغیه "معامله کمتر از ۵۰۰ هزارتومان، ممنوع" را رساندی و این ابلاغیه را نه، کجای دستور رئیس سابق اَخ بود!!!
پستچی هم شماره رسید را نشان داد و گفت، ما که رساندیم ؛ نامه منتقدانی که مانع از آن ابلاغیه شدند را هم رساندیم؛ اجراکنندگان یادشان رفت.    

ضرب‌العجل برای سرمایه بی‌‌رمق

بعضی‌ها از دوستان بهارستان اولتیماتوم می‌دهند که همین روز‌ها گوش رئیس باب‌همایون را خواهیم پیچاند! بعضی‌ها تخم‌مرغ فدای ملاصدرا کردند! بعضی‌ها تخته وایت‌برد برای جلسه می‌خواهند! دیگری‌ها می‌گویند شاخص نزولی است پول‌مان به موز نمی‌رسد و ۲هفته است که گعده صلحا و بزرگان تخته کرده‌ایم و فسفرسوزی بدون موز، محال است!حتی دسترسی بعضی از سهامداران نیز به سامانه معاملاتی قفل می‌شود و با لبخند ملیح می‌گویند در این بازار خراب، دسترسی می‌خواهید برای چه! ممنون از بذل توجه ...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

غفلت سهامداران از نکته‌ای مهم در تحلیل‌ها

ساعت پنج و نیم عصر؛

"سمیه" برو ...

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
آقایان مسوولان خجالت بکشید ! سهامدارای قدیمی این بازیهای شپه مافیایی رو خوب بلدن ! شاخصو نصف اینم بیارین سهم به لاشخورایی که مردمو مایوس میکنن نمیدن حد اقل غیرت داشته باشین و سهام پالایشی رو که با بوق وکرنا به خانواده های بی خبر ازهمه جا فروختین ازشون پس بگیرین و اصل پولشونو برگردونین ! والله گناهه !!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
ترامپ در برابر روحانی، بسیار مرد بود.....خروس بایدن بجای تخم دو زرده در ماهیتابه روحانی، خواهد .... شاخص 1600 برای امریکا خط و نشان می کشد که تمام تحریم ها را بردارید... کسی نیست به بیت کورن 1600 بگوید، حواست باشد، بایدن طراح انقلاب 57 بود و شما لجنها را بهتر از خودتان می شناسد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
این بورس اگر حمایت نشود، پاشنه آشیل حکومت و دولت خواهد شد... حق گرفتنی است، دادنی نیست. حق را باید گرفت... این چه اقتصاد مقاومتی است که از جیب سهامدار حقیقی، حقوق کارمندان دولت تامین می شود.
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱
ترامپ هرچه بود لااقل مرد بود و مثل مسولین ما دزد خانه گی نبود . ننگ و نفرت ابدی نثار .........روحانی و وزرای دزد سرگردنه اش . بابا هیچ دزدی در طول تاریخ اینقدر پقیح نبوده است بابت این غارت همه اعتبار و آبرو و نیروهای ..........به میدان آورده شدند که جیب یک مشت خرده پا و خرده بازنشسته را بلنبونن . ننگ بر شما