بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
بررسی مدیریت کارگزاری بانک‌خاورمیانه در صندوق‌های سرمایه‌گذاری؛

"سرمایه‌گذاری افق روشن" و ثبت ضعیف‌ترین عملکرد

بازدهی سالیانه آن همان‌گونه که در جدول زیر نیز مشخص است به ۱۶۲.۴ درصد رسیده که ۲۰ واحد درصد کمتر از متوسط بازدهی صندوق‌های سهامی در یک سال گذشته بوده است.
کد خبر : ۲۳۴۶۶۱

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک افق روشن بانک خاورمیانه در هفته قبل عملکرد بسیار ضعیفی را داشته و با خروج منابع مالی و هم کسب یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌های هفتگی مواجه بوده است.

این صندوق با خروج ۴۰ میلیارد تومان و بازدهی منفی ۹.۶ درصدی به ارزش ۳.۲۸۵ میلیارد ریالی در پایان روز سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه امسال رسیده است.

بازدهی هفته گذشته این صندوق به ۹.۶ درصد بازدهی منفی رسیده است.

بازدهی ماهیانه این صندوق نیز همان‌گونه که در جدول زیر مشخص است به ۱۹.۴ درصد منفی رسیده که یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌ها در صندوق‌های مشابه است.

همچنین بازدهی سالیانه آن همان‌گونه که در جدول زیر نیز مشخص است به ۱۶۲.۴ درصد رسیده که ۲۰ واحد درصد کمتر از متوسط بازدهی صندوق‌های سهامی در یک سال گذشته بوده است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب‌سایت این صندوق شامل ۹۳.۲ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها، ۴.۹ درصد سپرده‌های بانکی و ۱.۹ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.

صنایع اصلی تحت سرمایه‌گذاری این صندوق

 سهام اصلی سرمایه‌گذاری شده توسط این صندوق 

لازم به ذکر است که اطلاعات جدول زیر از صورت‌وضعیت پرتفوی پایان آذرماه شرکت ارائه‌شده است و ممکن است در سه هفته اخیر شاهد برخی تغییرات در ترکیب دارایی‌های صندوق بوده باشیم.

تعداد سهام سرمایه‌گذاری شده توسط مدیران این صندوق بر اساس گزارش صورت‌وضعیت پرتفوی آن به بیش از ۱۰۰ شرکت می‌رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر