بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان
سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه‌نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.
کد خبر : ۲۳۵۰۱۵

سه کلیک


به گزارش بورس نیوز، سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه حمایت شرکت دلتابان درصدد است تا با اجرای پرواز‌های منظم و ایمن شرکت‌های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره‌ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پرسرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش بوده تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تور‌های تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.

چرا سه کلیک بهترینه؟

•، چون قیمتش خیلی مناسبه
•، چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
•، چون سه کلیک همیشه باهاته
•، چون کیفیت تور‌ها سه کلیک بالاس
•، چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
•، چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
•، چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
• بازم بگیم..؟


شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز ۱۴۰۰ ادامه داره. در این مسابقه قراره، هر هفته سه‌شنبه‌ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

شگفتی سه کلیک


سه کلیک تا اصفهان

حالا که بحث سفر به اصفهان شد، می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های اصفهان رو بهتون معرفی کنیم تا در سفر به اصفهان از اون لذت ببرید...

بهترین هتل‌های اصفهان کدام‌اند؟

اصفهان نصف جهان، پایتخت فرهنگی ایران سالانه پذیرای گردشگران بسیاری بوده که از دور و نزدیک برای دیدن جاذبه‌های تاریخی بی‌همتای آن به این شهر سفر می‌کنند. مشخص است که این گردشگران به مکانی برای اقامت احتیاج خواهند داشت که همین امر سبب شده تا هتل‌های زیادی با کیفیت خوب در این شهر ساخته شود. بهتر است پیش از سفر به این شهر با تعدادی از بهترین هتل‌های اصفهان آشنا شوید.


هتل پارسیان کوثر از بهترین هتل‌های اصفهان

هتل کوثر که قدیمی‌تر‌ها آن را به نام هتل شرایتون می‌شناسند یکی از محبوب‌ترین هتل‌های اصفهان به شمار می‌رود. موقعیت جغرافیایی هتل در قلب اصفهان، رو‌به‌روی زاینده‌رود و نزدیک سی‌وسه پل یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل است.

از این هتل می‌توانید پیاده به دیدن بسیاری از جاذبه‌های دیدنی شهر مانند محله ارمنی جلفا، میدان نقش جهان و بنا‌های تاریخی اطراف آن و ... بروید.

درپنج رستوران هتل کوثر می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی، ایتالیایی و نیز غذا‌های اصیل و سنتی اصفهان مانند بریانی و خورشت ماست را سفارش دهید. در میان این رستوران‌ها، رستوران تابستانه باغ، غذا را در فضای سبز هتل و کنار آب نما سرو می‌کند و در رستوران فصلی آبشار، در کنار استخر هتل، غذا‌های باربکیو تدارک دیده می‌شود.

همچنین می‌توانید برای خرید سوغاتی و صنایع دستی به یکی از فروشگاه‌های متنوع هتل پارسیان کوثر از بهترین هتل‌های اصفهان مراجعه کنید.

امکانات هتل عبارتند از: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی‌نت، خودپرداز، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران دارای ظرفیت ۴۰۰ نفر و پارکینگ با ظرفیت ۹۰ خودرو، اینترنت در لابی رایگان و محدود بوده و اینترنت در اتاق نیز وجود دارد.

آدرس هتل: اصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان

اگر دوست دارید نمای شهر اصفهان را از بالا ببینید و چشم‌انداز زیبایی از زاینده‌رود پیش‌رویتان باشد، اقامت در هتل آسمان بهترین گزینه برای شماست.

هتل آسمان در بافت قدیمی شهر اصفهان، تنها ۱۰ دقیقه با جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله قدیمی جلفا فاصله دارد.

یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این هتل رستوران گردان آن در آخرین طبقه هتل است. در این رستوران علاوه بر صرف غذا‌های با کیفیت و خوشمزه می‌توانید چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از کل شهر اصفهان را تماشا کنید.

امکانات هتل عبارتند از: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، اینترنت، پاورسوییچ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۳۸ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد.

آدرس هتل: اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

هتل عباسی یکی از بهترین هتل‌های اصفهان

هتل ۵ ستاره عباسی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ایران در خیابان چهارباغ اصفهان قرار گرفته که مهمانسرای عباسی یا هتل شاه عباس تنها هتل ۵ ستاره اصفهان است.

از دلایل شهرت این هتل معماری باشکوه آن است که از سبک معماری اوایل قرن هجدهم و معماری دوران صفوی الهام گرفته شده و به جرأت می‌توان ادعا کرد رستوران باغ هتل عباسی از بهترین هتل‌های اصفهان یکی از زیباترین رستوران باغ‌های ایران است.

امکانات هتل عباسی عبارتند از: لابی، آسانسور، چایخانه سنتی، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، ماهواره، خدمات پزشکی، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خودپرداز، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ: رایگان، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان آمادگاه


هتل پیروزی با یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان درون خود

در نزدیکی چهلستون و در مرکز شهر تاریخی اصفهان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر به نام هتل پیروزی قرار گرفته است. این هتل کمترین فاصله را با مجموعه نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

با اقامت در هتل پیروزی در تور اصفهان می‌توانید تا زاینده‌رود و پل‌های بی‌مانندش قدم بزنید و در حال گردش از بازار و مراکز تجاری بافت قدیمی شهر سوغاتی و یادگاری بخرید. هر آنچه مورد نیاز یک گردشگر باشد را می‌توانید درون هتل و یا اطراف آن پیدا کنید.

رستوران هتل پیروزی یکی از بهترین رستوران‌های اصفهان با پلکان مارپیچ خود و در محیطی دنج و آرام انواع غذا‌های ایرانی و بین المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

این هتل ۹۶ اتاق داشته و امکاناتی مانند لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۲۵ خودرو، اینترنت در لابی و اینترنت در اتاق را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

آدرس: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

هتل آوین

هتل ۴ ستاره آوین با ۷۰ اتاق از بهترین هتل‌های اصفهان بوده و این هتل دسترسی خوبی به میدان اصلی شهر اصفهان و میدان نقش جهان دارد.

در تور اصفهان با اقامت در هتل آوین از سی‌و‌سه پل ۱۴ دقیقه با خودرو، از باغ پرندگان ۲۴ دقیقه با خودرو، تا میدان نقش جهان چهار دقیقه با ماشین، از فرودگاه بین‌المللی ۳۳ دقیقه و از ترمینال مسافربری ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله خواهید داشت.

از امکاناتی که هتل آوین اصفهان در اختیار مهمانان خود می‌گذارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ۱۴۵ نفر، پارکینگ: ۶۰ خودرو، اینترنت در لابی و اینترنت در اتاق.

آدرس: اصفهان، خیابان هاتف، روبروی کوی مشیر

هتل ۴ ستاره خواجو

هتل خواجو همان طور که از نامش پیداست در کنار پل خواجو با ۱۱۴ اتاق در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و یکی از جدید‌ترین هتل‌های اصفهان بوده که توانسته نام خود را در لیست بهترین هتل‌های اصفهان ثبت کند. از مسائلی که باید در هنگام اقامت در این هتل به آن دقت کنید این است که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

آدرس هتل خواجو: اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو

هتل سنتی عتیق

هیچ چیز مثل اقامت در خانه‌ای سنتی نمی‌تواند شما را به گذشته ببرد و آرامش را به شما هدیه کند. هتل سنتی عتیق یکی از هتل‌های سنتی شهر اصفهان بوده که با اقامت در آن تجربه‌ای ناب به دست خواهید آورد و با خاطره‌ای فراموش نشدنی آنجا را ترک خواهید کرد. البته نباید این تصور اشتباه برای شما به وجود بیاید که اقامت در هتل‌های سنتی الزاماً ارزان‌تر از هتل‌های معمولی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر