بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مجمع عمومی فوق العاده همکاران سیستم مصوب کرد؛

صدور مجوز افزایش ۲۰۲درصدی سرمایه به هیات مدیره در سه مرحله

امروز شنبه، ۱۸بهمن ماه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت همکاران سیستم برگزار شد.
کد خبر : ۲۳۵۵۱۶

همکاران سیستم+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، امروز شنبه، ۱۸بهمن ماه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت همکاران سیستم برگزار شد و سهامداران پس از آنکه با نحوه و دلایل این سرمایه گذاری توسط مدیران شرکت آشنا شدند، این افزایش سرمایه را تصویب کردند.

همچنین، پیرو مجوز کسب شده، سرمایه شرکت از ۱.۲۶۰ میلیار ریال به ۳.۸۱۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت، تا شرکت بتواند ۲.۵۵۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و در سه مرحله در بازار رایانش ابری سرمایه گذاری کند که مرحله اول آن ۴۴۰ میلیارد ریال است که بلافاصله پس از مجمع انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شرکت همکاران سیستم در نظردارد از محل این افزایش سرمایه، زیرساخت‌های خود را در حوزه ارایه خدمات ابری از طریق خرید تجهیزات، توسعه دیتاسنتر در شرکت ابرآمد، خرید ساختمان و همچنین توسعه شبکه نمایندگان تقویت کند.

به گفته فرید فولادی، مدیرعامل شرکت، رایانش ابری آینده فناوری اطلاعات بوده و هم اکنون بازار بسیار خوبی برای این حوزه از خدمات در ایران و جهان وجود دارد و این تقاضا رو به افزایش نیز است.

وی همچنین به مدل درآمدزایی این خدمات که به صورت حق اشتراکی بوده اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاری اولیه‌ای که انجام می‌شود، درآمد پایداری ایجاد می‌شود که حاشیه سود آن در طول زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

عرضه سهام جایزه به سهامداران "سیستم"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر