بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط؛

بازدهی صندوق‌های مختلط به ۱۰۴درصد رسید

بازدهی صندوق‌های مختلط به ۱۰۴درصد رسید
ارزش صندوق‌های مختلط در پایان روز ۲۸ بهمن ماه سال جاری به ۲۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال رسید و متوسط ارزش صندوق‌های مختلط در ۱۶ صندوق مورد بررسی به ۱.۵۸۷ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۳۶۰۹۸

متوسط بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط به ۱۰۴ درصد رسید

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری مختلط پرداخته شده است.

از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی هفتگی، ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره نمود. همچنین میزان تغییر در ارزش صندوق طی یک هفته اخیر ارائه شده است.

پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط + بورس نیوز

ارزش صندوق‌های مختلط در پایان روز ۲۸ بهمن ماه سال جاری به ۲۵ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال رسید. متوسط ارزش صندوق‌های مختلط در ۱۶ صندوق مورد بررسی به ۱.۵۸۷ میلیارد ریال رسیده است.

متوسط بازدهی هفتگی صندوق‌های مختلط معادل ۱.۵ درصد بوده است. بهترین عملکرد هفتگی را دو صندوق گوهر نفیس تمدن و کارگزاری بانک تجارت به ترتیب با ۴.۲ و ۳.۱ درصد داشته اند. ضعیف‌ترین عملکرد هفتگی را نیز دو صندوق گنجینه مهر و مشترک کوثر به ترتیب با ۰.۲ و ۰.۳ درصد بازدهی داشته اند.

همچنین متوسط بازدهی ماهیانه این صندوق‌ها به ۱.۴ درصد بازدهی مثبت رسیده است.

در یک سال منتهی به ۲۸ بهمن ماه سال جاری متوسط بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط به ۱۰۴ درصد رسیده است.

بهترین عملکرد سالیانه را دو صندوق قابل معامله سپهر اندیشه نوین با ۱۴۲ درصد بازدهی و صندوق ارمغان ملل با ۱۲۶ درصد بازدهی داشته اند.

ضعیف‌ترین عملکرد سالیانه را نیز صندوق‌های مشترک کوثر و ثروت آفرین پارسیان به ترتیب با ۶۷.۸ و ۷۹.۴ درصد بازدهی داشته اند.

در هفته گذشته شاهد خروج ۵۹۴ میلیارد ریال منابع مالی از صندوق‌های مختلط بوده ایم. بیشترین خروج منابع مالی از صندوق‌های تجربه ایرانیان به مبلغ ۵۱۷ میلیارد ریال و صندوق گوهر نفیس تمدن به مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی هفتگی ۱.۶درصد منفی/ بازدهی سالانه ۱۰۶درصد مثبت
ذره‌بینی بر گزارش هفتگی صندوق‌های مختلط؛

بازدهی هفتگی ۱.۶درصد منفی/ بازدهی سالانه ۱۰۶درصد مثبت

متوسط بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط به ۱۱۸ درصد رسید
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط؛

متوسط بازدهی سالیانه صندوق‌های مختلط به ۱۱۸ درصد رسید

ارسال نظر