بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
در جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛

مینی‌بوس بهمن دیزل اولین ۵ ستاره کیفی را از آن خود کرد

مینی‌بوس بهمن دیزل اولین ۵ ستاره کیفی را از آن خود کرد
بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مینی‌بوس سحرایسوزو شرکت بهمن‌دیزل در بین خودرو‌های تولید ساخت داخل، موفق به کسب پنج‌ستاره کیفی شد.
کد خبر : ۲۳۶۲۴۸

خواندن ۲ دقیقه

مینی‌بوس بهمن دیزل اولین ۵ ستاره کیفی را از آن خود کرد

به گزارش بورس نیوز، بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مینی‌بوس سحرایسوزو شرکت بهمن‌دیزل در بین خودرو‌های تولید ساخت داخل، موفق به کسب پنج‌ستاره کیفی شد.

در جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ارزیابی کیفی خودرو‌های سنگین تولیدی در بهمن‌ماه سال ۹۹، مینی‌بوس سحرایسوزو شرکت بهمن‌دیزل در بین خودرو‌های تولید ساخت داخل در بخش مسافربری، با ارتقاء یک ستاره موفق به کسب پنج ستاره کیفی شد. بر اساس این گزارش مینی‌بوس سحر نخستین مینی بوس مسافری در کشور محسوب می‌شود که ۵ ستاره کیفی را کسب کرده است.

این خودرو دارای موتور ۲/۵ لیتر چهارسیلندر خطی، اینتر کولر و توربوشارژ بوده و از سیستم ترمز ضد قفل مجهز به کنترلگر‌های الکترونیکی جهت تعادل در سطوح لغزنده (ABS & EBD & ASR) نیز برخوردار است.

همچنین در این ارزیابی سایر محصولات بهمن‌دیزل نیز در بین خودرو‌های تولیدی ساخت داخل، در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته اند. در بخش مسافربری در گروه خودرو‌های مینی‌بوس شیلر متعلق به این شرکت، چهار ستاره کیفی را کسب کرده ودر گروه خودرو‌های باری، کامیونت شیلرموفق به کسب چهارستاره کیفی شده است.

گفتنی است، پیش از این نیز کامیونت ۵/۲ تن که مدل NMR۸۵E ایسوزوی شرکت بهمن دیزل به حساب می‌آید، اولین کامیونت دیزلی در کشورو اولین خودروی تجاری گروه بهمن محسوب می‌شود که پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

"خدیزل" ۲۳۸ تومان سود پیش بینی کرد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر