بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی اولین شرکت دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ایران است که به فعالیت‌های مشاوره سرمایه گذاری، سبدگردانی، ارزشگذاری، پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس، تأسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه گذاری و تأمین مالی میپردازد.
کد خبر : ۲۳۶۳۰۴

معرفی سبدگردانی آرمان آتی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، این شرکت در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز فعالیت دریافت نموده است. شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی همچنین یکی از اولین شرکت‌هایی است موفق به اخذ مجوز فعالیت سبدگردانی از سازمان بورس اوراق بهادار در سال ۱۳۹۰ شده است. این شرکت توانسته است در طول ۹سال فعالیت در حوزه سبدگردانی و مدیریت دارایی‌های بورسی، تعداد هفت صندوق سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تأسیس نماید و بیش از ۶۰ سبد اختصاصی را در قالب قرارداد‌های سبدگردانی اختصاصی اوراق بهادار برای سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی مدیریت نماید. خاطرنشان میسازد این شرکت توانسته است در دوران فعالیت خود اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اولین صندوق سرمایه گذاری جسورانه (FUND VC) و اولین صندوق سرمایه گذاری پروژه را در کشور طراحی و تأسیس نماید.

وضعیت فعلى بازار سرمایه ایران
بازار سرمایه ایران پس از تحولات ارزى روى داده در سال ۱۳۹۷ و افزایش قابل توجه تورم در این سال با رشد بىنظیرى در میزان بازدهى و جذب نقدینگى همراه بود. شاخص کل بورس (که میانگینى از قیمت شرکتهاى حاضر در بورس تهران است) طى سال ۹۸ بازدهی ۱۸۹ درصدی و در یک سال اخیر (۱۶ مهرماه ۹۸ الی ۱۶ مهرماه) ۹۹ بازدهى بیش از ۳۷۲ درصدى را نصیب سرمایه گذاران این بازار نموده است و این در حالى است که در برخى صنایع و شرکت‌ها میزان بازدهىهاى یک سال اخیر ثبت شده به ارقامى بیش از ۸۰۰ درصد نیز رسیده است. از سوى دیگر، ارزش بازار شرکت هاى حاضر در بازار بورس و بازار اول و دوم فرابورس در حال حاضر حدود ۷۱.۳۴۰ هزار میلیارد ریال است. همچنین ارزش معاملات بازار سرمایه در این بازه زمانى و با توجه به افزایش قابل توجه بازدهى قابل کسب در این بازار و همچنین جهت گیرى اقتصادى دولت در زمینه رشد این بازار در حالى که در سال ۱۳۹۶ کمتر از ۶ هزار میلیارد ریال در روز بود، به ۷۴ هزار میلیارد ریال رسیده است. با این وجود بعد از دوران صعود بازار از مرداد ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون شاهد افت یک میلیون واحدی شاخص بوده ایم که این رخداد سبب متضرر شدن بسیاری از سرمایه گذاران تازه وارد شد؛ لذا با توجه به اینکه دانش و آگاهی از بازار نقش مهمی در سوداوری در بازار سرمایه ایفا میکند لازم است تا با سپردن سرمایه به سبدگردان‌های دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار از سرمایه خود در مقابل فراز و فرود‌های بازار محافظت کرده و با تحمل ریسک معقول سود مطلوبی کسب نمایید.

معرفی خدمات شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی+بورس نیوز

معرفى خدمات شرکت مشاور سرمایهگذاری آرمان آتى در زمینه قرارداد سبدگردانی اختصاصی

این شرکت در چهارچوب قرارداد سبدگردانی خدمات زیر را ارائه میدهد:.۱.۱ تنظیم و عقد قرارداد سبدگردانی اختصاصی در فرمت سازمان بورس.۱.۲ دریافت کد سبدگردانی (PRX) از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی.۱.۳ مدیریت سرمایه گذاری منابع در اختیار در سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس یا فرابورس.۱.۴ تهیه گزارش‌های عملکرد هفتگی، ماهانه و فصلی با ساختار مورد نظر سرمایه‌گذار.۱.۵ دریافت سود سهام و واریز آن‌ها به حساب سرمایهگذار یا حساب سبدگردانی.۱.۶ تنظیم متمم‌های قرارداد در صورت افزایش یا کاهش میزان سرمایه‌گذاری و اخذ مجوز‌های لازم از شرکت سپردهگذاری مرکزی.۱.۷ تهیه گزارش‌های مورد درخواست سرمایهگذار از وضعیت اقتصاد کشور و بازار سرمایه.۱.۸ تهیه گزارش‌های لازم برای کنترل‌های دور‌های امین سبدگردانی.۱.۹ ثبت و نگهداری حساب‌ها.۱.۱۰ انتخاب و معرفی کارگزار سبدگردانی، انجام معاملات و تعامل با آن‌ها.۱.۱۱ پیگیری انتقال سهام به کد سرمایه گذار در پایان قرارداد

فرآیند اخذ کد و سرمایه گذاری.۱.۱ تکمیل پرسشنامه تحمل ریسک توسط مشتری، ۱.۲ تنظیم قرارداد سبدگردانی اختصاصی، ۱.۳ عقد قرارداد و امضای آن توسط مشتری و صاحبان امضای مجاز شرکت، ۱.۴ واریز وجه، ۱.۵ اخذ تأییدیه امین سبدگردانی، ۱.۶ ارسال قرارداد توسط سبدگردان به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ۱.۷ صدور کد سبدگردانی توسط شرکت سپردهگذاری مرکزی، ۱.۸ معرفی کارگزار/ کارگزاران معامله گر سبد اختصاصی، ۱.۹ آغاز معاملات.
پیشبینی میشود با توجه به حجم قابل توجه درخواست‌ها در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی برای صدور کد سبدگردانی، فرآیند صدور کد یک هفته به طول انجامد. با این حال سبدگردان تلاش خواهد نمود با پیگیری مجدانه خود، فرآیند مذکور را تسریع نماید.

شرکت سبدگردانی آرمان آتی+بورس نیوز

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص سرمایه گذاری و امور سبدگردانی با این شماره تماس حاصل فرمایید:

۹۱۰۰۶۷۸۰ داخلی ۲۷۰

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، مجتمع تجاری اداری سرو ساعی، طبقه، ۱۷ واحد ۱۷۰۵
www.armanati.com
info@armanati.com
اینستاگرام:_armanati_
تلگرام: @armanati

اشتراک گذاری :
ارسال نظر