بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
آیا افزایش نرخ‌ها، نفس‌های آخر را می‌کشد؛

کاهش فروش "کهمدا" و افزایش مجدد نرخ‌ها

کاهش فروش
در شرایطی که در روز‌های اخیر شاهد صف فروشی سنگین در نماد "کهمدا" هستیم، گزارش ماهانه این شرکت حاکی از رشد نرخ‌های فروش انواع شیشه‌های داخلی است.
کد خبر : ۲۳۶۳۴۲

شرکت شیشه همدان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اینکه آیا در صورت وقوع گشایش‌های سیاسی محتمل در ماه‌های آتی و همچنین کاهش احتمالی نرخ ارز همچنان می‌توان به افزایش نرخ‌های فروش محصولات شرکت شیشه همدان خوش‌بین بود یا خیر سوالی است که پاسخش از مهم‌ترین دغدغه‌های سهامداران این شرکت است.

در شرایطی که در روز‌های اخیر شاهد صف فروشی سنگین در نماد "کهمدا" هستیم، گزارش ماهانه این شرکت حاکی از رشد نرخ‌های فروش انواع شیشه‌های داخلی است.

گزارش عملکرد کهمدا+بورس نیوز

با این وجود کاهش بیش از ۸۵۷ تنی فروش انواع ظروف شیشه‌ای داخلی و صادراتی این شرکت در مقایسه با عملکرد دی ماه از مهم‌ترین نکات گزارش عملکرد این شرکت است.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در بهمن ماه با ثبت فروشی ۳۵۶ میلیارد ریالی خود، کاهشی در حدود ۳۳ میلیارد ریالی را در مقایسه با دی ماه به ثبت رسانده که عمدتا مربوط به کاهش مقادیر فروش است.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۸ ماه نخست سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ موفق به فروش ۵۰.۶۴۵ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته‌بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۲.۵۷۳ میلیارد ریالی شده است.

مقادیر فروش کهمدا+بورس نیوز

همانگونه که درجدول فوق مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ۸ ماه نخست سال مالی جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیرپذیر از مقادیر فروش این شرکت بوده است.

بیشتر بخوانید:

ترک ۴ میلیارد تومانی روی شیشه‌های "کهمدا"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
صف فروش و منفی کهمدا عمدی و برای مفت خری حق تقدم های استفاده نشده توسط کدهای سهامدار عمده است شک نکنید این سهم از ارزنده ترین های این گروهه و قیمت این ایامش مث شوخیه !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
خاک برسر سهامدار حقوقییش که شرکتو به این روز انداخت