بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
چند ماه قبل کارل پی که هم بنیان گذار وان پلاس محسوب می‌شود، این شرکت را ترک کرد و مدتی بعد اعلام شد که میخواهد شرکت جدیدی را تاسیس کند.
کد خبر : ۲۳۶۴۹۶

خواندن ۳دقیقه

هم بینانگذار وان پلاس+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، چند ماه قبل کارل پی که هم بنیان گذار وان پلاس محسوب می‌شود، این شرکت را ترک کرد و مدتی بعد اعلام شد که میخواهد شرکت جدیدی را تاسیس کند. حالا او اعلام کرده که شرکت جدید او هیچ (Nothing) نام دارد. در بخشی از بیانیه خبری این شرکت آمده: ماموریت هیچ حذف موانع بین مردم و فناوری برای ایجاد یک آینده دیجیتالی یکپارچه است. طبق این بیانیه، شرکت هیچ میخواهد در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ چندین گجت هوشمند را راهی بازار کند.

بر اساس این گزارش، کارل پی مدتی قبل طی مصاحبه با نشریه Wired گفته بود که تمرکز این استارت‌آپ معطوف به حوزه صدا خواهد بود و در این زمینه چندین محصول را به دست مشتریان می‌رساند. کارل پی اعلام نموده که حوزه فعالیت این شرکت فراتر از هدفون‌ها است.

البته آقای پی به سایت The Verge گفته که این شرکت در دسته بندی‌های مختلف گجت‌هایی را عرضه می‌نماید و هدف آن‌ها ایجاد یک اکوسیستم متشکل از محصولات متنوع است.

در ابتدا گفته می‌شد این شرکت می خواهد یک سرویس موسیقی را راه بیندازد، اما کارل پی گفته که شرکت هیچ عمده درآمد خود را به وسیله محصولات سخت‌افزاری به دست خواهد آورد. باید ببینیم آیا محصولات شرکت هیچ با استقبال کاربران روبرو می‌شوند یا نه.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر