بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
رشد درآمد سالانه تجارت الکترونیک پارسیان کیش ثبت شد؛

رشد ۶۵ درصدی درآمد ماهانه "تاپکیش"

بیشترین میزان درآمدی که "تاپکیش" کسب کرده از بخش «فروش دستگاه خودپرداز» با ۲۰۵٫۷۹۵ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۶۵۸۹

 

رشد ۴۵ درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، تجارت الکترونیک پارسیان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۴۱۳٫۵۲۵ میلیون ریال به ثبت رسانده، از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده را برابر با ۶۶۴٫۴۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

تاپکیش+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت‌شده "تاپکیش"

بر اساس این گزارش، درآمد‌های شناسایی‌شده "تاپکیش" در بهمن‌ماه سال ۹۹ نسبت به ماه گذشته ۶۵ درصد رشد را شاهد بوده، میزان درآمد گزارش‌شده تجارت الکترونیک پارسیان کیش در ۳ماهه گذشته بالغ‌بر ۲٫۱۲۶ میلیارد ریال گزارش‌شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۵درصد رشد را تجربه کرده است.

درآمدهای شناسایی شده

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، "تاپکیش" با افزایش درآمد در دوره منتهی به آذرماه سال ۹۹ نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

در دوره منتهی به آذرماه سال ۹۸ رکورد بیشترین درآمد را در اسفندماه با ۹۶۲ میلیارد ریال داشته، درآمد شناسایی‌شده در آذرماه سال ۹۹ این رکورد را با ۱٫۴۶۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

بیشترین درآمد ثبت‌شده "تاپکیش"

بر پایه این گزارش، تجارت الکترونیک پارسیان کیش در بهمن‌ماه سال جاری بیشترین درآمدی که کسب کرده  از بخش «فروش دستگاه خودپرداز» با ۲۰۵٫۷۹۵ میلیون ریال بوده، همچنین این بخش در دوره مشابه سال گذشته فعالیتی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

"تاپکیش" ۷۰ هزار دستگاه کارتخوان می‌فروشد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر