بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد:

سوداگران با دپوی کالاهای اساسی منتظر شب عید هستند

سوداگران با دپوی کالاهای اساسی منتظر شب عید هستند
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوداگران کالا‌های اساسی را خریداری و در انبار‌ها دپو کرده‌اند و منتظر شب عید هستند، تا کالا‌ها را گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش رسانند.
کد خبر : ۲۳۷۰۹۰

کالاهای اساسی+بورس نیوز


به گزارش بورس نیوز، جلیل رحیمی جهان‌آبادی درباره کمبود روغن در بازار و گرانی کالا‌های اساسی، اظهار کرد: از یک سو منابع ارزی موردنیاز برای واردات دانه‌های دام، طیور و مواد اولیه تولید روغن روبه کاهش رفته و از سوی دیگر سختگیری‌های بانک مرکزی برای تخصیص ارز، واردکنندگان را دچار ضرر و زیان کرده است.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در خانه ملت با اشاره به گلایه‌مندی برخی واردکنندگان برنج، روغن خوارک دام و طیور، افزود: بسیاری از واردکنندگان لابه‌لای بوروکراسی بانک مرکزی گیر افتاده‌اند، در واقع کالا‌های وارداتی در بنادر و گمرکات دپو شده و این افراد دچار ضرر و زیان بسیار شدند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان هستیم، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باید تدابیر لازم برای رفع مشکل روغن و گرانی کالا‌های اساسی را اتخاذ کنند.

رحیمی جهان‌آبادی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی باید به موضوع کمبود روغن و گرانی کالا‌های اساسی ورود کرده و با متخلفان برخورد کند، ادامه داد: سوداگران کالا‌های اساسی را خریداری و در انبار‌ها دپو کرده‌اند و منتظر شب عید هستند، تا کالا‌ها را گرانتر از ارزش واقعی خود به فروش رسانند.

این نماینده مردم در خانه ملت گفت: برخی تولیدکنندگان، تولیدات خود را به منظور کسب سود بیشتر و فروش کالا‌ها در ماه رمضان، انباشت می‌کنند که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با اقدامات نظارتی، قضایی و اداری مشکل کمبود روغن و گرانی را برطرف کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر