بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند:

"ثالوند" از اوراق انتشار بدهی تامین مالی نکرده است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند گفت: تاکنون شرکت از انتشار اوراق بدهی تامین مالی استفاده نکرده، اما تامین مالی از طریق تسهیلات حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد انجام شده هرچند این میزان بستگی به بهای تمام‌شده تاریخی هم دارد.
کد خبر : ۲۳۷۲۰۹

خواندن ۲دقیقه

شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حمیدرضا زمرد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند درخصوص میزان سهم سیمان و مقاطع فولادی در بهای تمام‌شده ساختمان ساختمان اظهار کرد: سهم سیمان بین یک و نیم تا ۴ درصد و سهم میلگرد و کلیه مقاطع فولادی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بهای تمام‌شده است.

وی درباره حاشیه سود صنعت انبوه‌سازی در دو بخش تجاری و مسکونی افزود: این مساله بستگی تام به موقعیت زمین، تراکم، امکانات و میزان مقبولیت عام به خصوص در تجاری متفاوت بوده ضمن اینکه کاهش حاشیه سود در سال‌های اخیر و آتی دور از انتظار نیست.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند درخصوص تامین مالی شرکت از طریق انتشار اوراق بدهی بیان کرد: تاکنون شرکت از انتشار اوراق بدهی تامین مالی استفاده نکرده، اما تامین مالی از طریق تسهیلات حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد انجام شده هرچند این میزان بستگی به بهای تمام‌شده تاریخی هم دارد.

عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند با اشاره به فرآیند قیمت‌گذاری پروژه‌ها ادامه داد: هزینه‌های انجام شده در مقطع قیمت‌گذاری با برآورد هزینه‌های باقیمانده با احتساب سربار، سود و ... مجموع قیمت تمام‌شده محاسبه و براساس آیین‌نامه معاملات به پیشنهاد کمیسیون معاملات قیمت‌گذاری هفت نفره متشکل از کارشناسان شرکت با نیم‌نگاه به قیمت فروش منطقه و تصمیم‌گیری هیات مدیره شرکت نهایی می‌شود.

زمرد درخصوص متوسط قیمت مجتمع تجاری در شهر اراک بیان کرد: بستگی به موقعیت ملک تجاری و پاخور و میزان اقبال آن متفاوت بوده که قیمت تجاری‌های باقیمانده پروژه خاتم متوسط متری ۴۵۰ میلیون ریال و واحد‌های تجاری کوثر متوسط متری ۱۵۰ میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند گفت:شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به عنوان سهامدار عمده درصدد تاسیس صندوق بازارگردانی اختصاصی بوده که بتواند هرچه بهتر نسبت به بازارگردانی شرکت‌های تابعه خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

پی‌ریزی "ثالوند" برای شرایط ضدرکودی مسکن

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پی‌ریزی
در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید شد:

پی‌ریزی "ثالوند" برای شرایط ضدرکودی مسکن

در پی برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند؛

سهامداران "ثالوند" دور هم جمع می شوند

درآمد عملیاتی از واگذاری پروژه‌های تکمیلی به ۵۰۵میلیارد ریال رسید؛

۵۲۲ ریال، مبلغ سود هر سهم محقق شده "ثالوند"

ارسال نظر