بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
یک کارشناس اقتصادی در یادداشتی برای بورس‌نیوز تشریح کرد:

پیش‌بینی هفتگی بیت‌کوین ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

پیش‌بینی هفتگی بیت‌کوین ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
تسلا و پی بال نیز به طرفداران ارز‌های رمزینه افزوده شده اند. در شرایط فعلی به خاطر ابهامات اقتصادی ناشی از بحران کرونا هنوز خریدارانی برای رمز ارز‌ها هست.
کد خبر : ۲۳۷۳۲۶

پیش بینی هفتگی بیت کوین ۲۵ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۹


به گزارش بورس‌نیوز، بیت کوین هفته گذشته تمام سقوط خود را پشت سرگذاشت و به اوج ۵۶ هزار و ۶۰۰ دلار رسید. نقدینگی رمز ارز‌ها از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد دلار افزایش یافت که ۶۰ درصد از این مبلغ را بیت کوین تشکیل می‌دهد. این روز‌ها تسلا و پی بال نیز به طرفداران ارز‌های رمزینه افزوده شده اند. در شرایط فعلی به خاطر ابهامات اقتصادی ناشی از بحران کرونا هنوز خریدارانی برای رمز ارز‌ها هست.

خریداران رمز ارز‌ها براین باورند که بزودی شرکت‌های بزرگ و سرمایه گذاران بیشتری جذب این بازار شوند. در نظرسنجی اخیر توسط جی پی مورگان ۵۸ درصد از شرکت کنندکان تمایل به ورود به رمز ارز‌ها را داشتند. اما ۸۹ درصد از این شرکت کنندگان هنوز وارد موقعیت خرید یا فروش نشدند.

دولت چین درصدد گسترش بانک مرکزی ارز‌های دیجیتال است. ایجاد این دسته از بانک‌ها به تبادل ارز‌های دیجیتال به همدیگر کمک زیادی می‌کند. از سوی دیگر برخی کشور‌ها به جمع محدودیت بیشتر برای رمز ارز‌ها پیوستند و نیجریه نیز به تازگی ارز‌های رمزینه را غیرقانونی اعلام کرد.

به نظر می‌رسد هر نوع خبر و شایعه در شرایط فعلی از شرکت‌ها و موسسات پولی بین الملل سبب شکست قیمت در بیت کوین بشود.

نظر سنجی بین المللی عدد ۵۶۰۰۰ را میانگین هفته بعد بیان می‌کند؛ و روند بیت کوین در بیشتر ایام هفته یکنواخت sideway است. اما در تحلیلی خوش بینانه برخی کارشناسان تا پایان سال ۲۰۲۱ دستیابی به عدد ۱۰۰ هزار دلار برای هر بیت کوین را محتمل می‌دانند!


کاری از علی حیدری _ کارشناس اقتصادی

بیشتر بخوانید:

 چطور می توان بیت کوین خرید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بورس تهران، بازارهای جهانی و کریپتوکارنسی‌ها
کارشناس بازارهای مالی در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

بورس تهران، بازارهای جهانی و کریپتوکارنسی‌ها

وقتی بانک مرکزی نمی‌شنود ...
نوید آقایی در گفت‌وگو با بورس نیوز:

وقتی بانک مرکزی نمی‌شنود ...

ارسال نظر