بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه ایران سهام:

متولیان بازار از تغییر مکرر قوانین و مقررات بپرهیزند

مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه ایران سهام گفت: به مدیران و متولیان بازار سرمایه توصیه می‌کنیم به جای دخالت در روند بازار سرمایه، به نظارت بپردازند و از تغییر مکرر قوانین و مقررات این بازار، بپرهیزند.
کد خبر : ۲۳۷۵۵۵

متولیان بازار از تغییر مکرر قوانین و مقررات بپرهیزند

حمید علیخانی مدیرعامل کارگزاری راهبرد سرمایه ایران سهام در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: دادن وکالت به یک شخص حقیقی یا حقوقی برای پیگیری خواسته‌های سهامداران، موضوع مبهمی است! بطور کلی چنین اقدامی به شفافیت و اعتبار بازار سرمایه لطمه می‌زند. بهتر است سهامداران بطور شفاف، خواسته‌های منطقی خود را در مجامع مطرح کنند و پیگیر این خواسته‌ها از مجاری حقوقی و قانونی باشند، چه نیازی به اقدامات شبهه دار که ممکن است تبعاتی هم برای سهامداران به همراه داشته باشد، هست؟

این کارشناس بازار سرمایه در پیش بینی وضعیت بازار گفت: نسبت به وضعیت بازار سرمایه در روز‌های پایانی سال خوشبین هستم و معتقدم این بازار در روز‌های پایانی سال، استارت یک حرکت مثبت را خواهد زد و چه بسا در نیمه اول سال ۱۴۰۰، شاخص کل بورس، سقف قبلی را مجددا لمس کند.

وی گفت: در حال حاضر اکثر سهم‌های بازار در گروه‌های مختلف پالایشی و بانکی و غذایی و... به لحاظ تحلیلی جذاب شده و نسبت‌های P بر E معقولی دارند، فقط به مدیران و متولیان بازار سرمایه توصیه می‌کنیم به جای دخالت در روند بازار سرمایه، به نظارت بپردازند و از تغییر مکرر قوانین و مقررات این بازار، بپرهیزند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر