بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
"زمگسا" در بهمن‌ماه ۱۹۲ هزار میلیارد ریال درآمد داشت؛

صعود نمودار درآمد‌های "زمگسا" درسال۹۹

صعود نمودار درآمد‌های
کشاورزی و دامپروری مگسال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال جاری مبلغ ۱,۵۱۷,۱۹۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته است.
کد خبر : ۲۳۷۶۰۲

 

کشاورزی و دامپروری مگسال+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال طی عملکرد یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری معادل ۱۹۲,۶۴۸ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده، همچنین طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال جاری مبلغ ۱,۵۱۷,۱۹۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته است.

عملکرد ماهانه

میزان درآمد‌های شناسایی‌شده "زمگسا"

صعود نمودار درآمدهای

بر پایه این گزارش، "زمگسا" سرمایه ثبت شده‌ای برابر با ۳۰۰٬۰۰۰ میلیون ریال داشته و میزان درآمدی‌های این شرکت که نسبت به دوره یک‌ماهه مشابه سال قبل ۱۲۶ درصد افزایش را تجربه کرده و درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون ۲۹ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته است.

میزان فروش محصولات کشاورزی و دامپروری مگسال

فروش محصولات

بر اساس این گزارش، "زمگسا" طی دوره یک‌ماهه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری فروش محصولات را به تفکیک، «دام» با ۵۰۶ رأس، «محصولات زراعی» با ۷۰.۹۰۰ کیلو، «شیر گاو» با ۳.۱۱۸.۹۷۴ کیلو و «شیر بز» با ۳۵.۵۹۶ کیلو به فروش رفته است.

لیست دارایی های شرکت

اراضی شرکت به صورت یکپارچه در مجاورت شهر خاکعلی استان قزوین واقع شده و سطح کل آن ۹۷۲ هکتار است که تمام اراضی زراعی در اختیار و مجهز به سیستم آبیاری مدرن روز بوده که جهت تامین بخش عمده‌ای از نیاز علوفه‌ای واحد دامپروری شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

پیگیری تامین نقدینگی "زمگسا" از آورده نقدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس‌هیات مدیره انجمن گاوداران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

افزایش حداقل ۸۵ درصدی شیر خام و ۲۳ درصدی گوشت با حذف ارز دولتی!

ارسال نظر