بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
در آخرین هفته کاری سال گذشته رخ داد؛

اختصاص بیشترین ارزش معاملات به گواهی سپرده سکه طلا

اختصاص بیشترین ارزش معاملات به گواهی سپرده سکه طلا
در جریان معاملات آخرین هفته سال ۹۹ در بازار ابزار‌های مالی بورس کالا، معامله گران تعداد سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۵۴۳ گواهی سپرده را به ارزشی بیش از ۲۷۲۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال خرید و فروش کردند که بیشترین حجم و ارزش معاملات به گواهی سپرده سکه طلا اختصاص داشت.
کد خبر : ۲۳۷۷۱۹

خواندن ۲دقیقه

گواهی سپرده سکه طلا+بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته، سکه طلا با معامله ۲ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۷۰۰ گواهی سپرده به ارزشی بیش از ۲۶۲۶ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

زعفران نگین نیز با ۷۵۲ هزار و ۹۹۶ گواهی سپرده کالایی معامله شده پس از سکه طلا در جایگاه دوم ایستاد و ارزش بیش از ۸۹.۵ میلیارد ریالی برای آن به ثبت رسید.

۱۶ هزار و ۷۸۳ گواهی سپرده زعفران پوشال نیز در بازار خریدوفروش شد و ارزش تقریبی ۱.۴ میلیارد ریالی را در پی داشت.

حجم معاملات پسته فندقی و بادامی نیز به ۲۱۹۹ گواهی سپرده کالایی رسید و ارزش بالغ بر ۳ میلیارد ریالی برای این دارایی پایه رقم خورد.

در جریان آخرین هفته کاری قرن ۱۳ معامله گران تعداد ۵۱۸۳ گواهی سپرده کشمش سبز قلمی را نیز خریدند تا ارزش تقریبی ۱.۲ میلیارد ریالی برای آن به ثبت برسد.

۴۰۶ گواهی سپرده زیره سبز نیز به ارزش بیش از ۱۸۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

در این هفته ۲۷۶ گواهی سپرده رطب مافتی نیز خرید و فروش شد تا ارزش بیش از ۴۹ میلیون ریالی برای این دارایی پایه به ثبت برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر