بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

عملکرد مجلس باتوجه به شرایط موجود قابل قبول بود

عملکرد مجلس باتوجه به شرایط موجود قابل قبول بود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در سال آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم و گام‌های اساسی در حوزه بهبود وضعیت معیشت مردم، اقتصاد کشور، حمایت از کشاورزان و پیشبرد پروژه‌های زیربنایی کشور برداریم.
کد خبر : ۲۳۷۷۳۳

مجلس شورای اسلامی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، کمال حسین پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد مجلس یازدهم در طول این ۱۰ ماه، اظهار کرد: باوجود همه مشکلاتی که مجلس یازدهم از زمان آغاز به کار خود با آن‌ها روبه رو بود می‌توان نمره قابل قبولی به عملکرد مجلس در طول این چند ماه داد. از همان روز‌های ابتدایی آغاز به کار شاهد جریان سازی رسانه‌های خاص با اهداف معینی علیه مجلس بودیم.

وی افزود: از سوی دیگر مجلس یازدهم در شرایطی کار خود را آغاز کرد که شیوع ویروس کرونا کل جهان را تحت تاثیر قرار داده بود و در کنار آن با تحریم‌های ظالمانه آمریکا مواجه بودیم. وضعیت بازار بورس و بازار مسکن نیز با چالش‌های جدی روبه رو بود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در خانه ملت تصریح کرد: ما در طول این چند ماه با دنبال کردن طرح‌های متعدد مصوبه‌هایی برای ساماندهی بازار مسکن، بازار سرمایه، تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی، کمک معیشتی به مردم در شرایط کرونایی داشتیم. در کل عملکرد مجلس بی نقص نبود، اما باتوجه به شرایط ما تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت به کار بستیم.

 حسین‌پور تاکید کرد: اما در سال آینده باید تلاش خود را بیشتر کنیم و گام‌های اساسی در حوزه بهبود وضعیت معیشت مردم، اقتصاد کشور، حمایت از کشاورزان و پیشبرد پروژه‌های زیربنایی کشور برداریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تثبیت ساعت رسمی کشور تا قبل از ماه مبارک رمضان
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت:

تثبیت ساعت رسمی کشور تا قبل از ماه مبارک رمضان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

اشتغالزایی، حاصل حمایت از تولید

ارسال نظر