بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
زمان برگزاری آزمون دستیاری به تعویق افتاد
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از به تعویق افتادن مجدد برگزاری آزمون دستیاری سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر : ۲۳۷۹۷۱

خواندن ۲دقیقه
آزمون+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: از آن‌جایی که معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های داوطلبان با توجه به حساسیت‌های چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی آگاه است؛ برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی‌های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در تاریخ اعلام شده انجام داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مستندات اعلام منابع چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ ارائه شده و تاکید بر تثبیت زمان آزمون در زمان اعلام شده را داشته‌ایم، اما متاسفانه تفاسیر مختلف مصوبات موجود از طرف داوطلبین معترض به زمان آزمون و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارائه مستندات نتوانست دیوان عدالت ادرای را متقاعد کند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: با توجه به رای موقت دیوان عدالت اداری جهت رفاه حال داوطلبان، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.

بر اساس این گزارش، پیش از این قرار بود چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی در ۲۰ فروردین ماه سال جاری برگزار شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر