بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

تداوم کم رمقی بازار تا پایان هفته

کارشناس بازار سرمایه گفت:به نظر می‌رسد این هفته بازار وضعیت بالا و پایین و حالت کم رمق و نیمه تعطیل دارد و نمی‌توان انتظار تحول جدی از گروه‌ها داشت.
کد خبر : ۲۳۸۰۱۹

تداوم کم رمقی بازار تا پایان هفته

علی یوسفیان در گفتگو با بورس نیوز درباره وضعیت بازار در هفته نخست سال جدید، اظهار کرد: هفته اول را به خاطر نیمه تعطیل بودن نمی‌توان زیاد جدی گرفت و باید در انتظار دو هفته آینده بود تا روز‌های بیشتری از سال را پشت سر بگذرانیم تا بتوان ارزیابی قابل اتکایی از وضعیت بازار داشت.

کارشناس بازار سرمایه درباره پیش بینی‌ها درباره رونق بازار افزود: بسیاری از این پیش بینی‌های خوشبینانه بی توجه به محور‌های مبادلاتی بورس تهران صورت می‌گیرد و شاید نوعی خواسته خود کارشناسان در لابلای پیش بینی‌ها مطرح می‌شوند در حالی که مبادلات چیز دیگری را نشان می‌دهد و به نظر من خیلی وضعیت بازار دور از انتظار نیست اگر کسی خوب ساختار مبادلاتی بازار سرمایه را دنبال می‌کرد.

وی درباره ورود نقدینگی به سمت خودرویی‌ها گفت: در مورد گرایش به خودرویی‌ها البته نباید عجله کرد نقدینگی در بورس در حال چرخش است، ممکن است این پول در روز‌های آینده به سمت گروه‌های دیگر برود.

یوسفیان بیان کرد: به هر حال گروه خودرو از جمله گروه‌های مورد اقبال بازار است و با وجود نداشتن تکیه گاه بنیادی نوعی جو و علاقه و فضای بازار پشتیبان آن است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: به نظر می‌رسد این هفته بازار وضعیت بالا و پایین و حالت کم رمق و نیمه تعطیل دارد و نمی‌توان انتظار تحول جدی از گروه‌ها داشت.

وی درباره تاثیر دامنه نوسان نیز افزود: دامنه نوسان خیلی تاثیرگذار در تحولات نیست به نظر نمی‌رسد تغییری در دامنه نوسان داده شود مگر اینکه شرایط مبادلات بهبود یابد در مجموع بازار هم به جز چند روز خیلی واکنش جدی به تغییر دامنه نشان نخواهد داد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رئیس سازمان بورس و چشم‌انداز ۱۴۰۰ بورس:

"بورس" در بلند مدت قطعا مثبت است

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

مقاومت‌های بورسی و نیاز به اصلاح پایه‌ای بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

پیش‌بینی بازدهی ۴۰درصدی بورس در سال جاری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
تا حالا میگفتید از ابتدای 1400بورس صعودی میشه الان میگید از هفته دوم صعودی هست و بعد میگید از اردیبهشت صعودی میشه.و......این رویاپردازی ادامه دارد.....