بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت:

فرصت ۷۲ ساعته برای خروج از مشهد

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهر‌های قرمز و نارنجی، مسافران باید ظرف ۷۲ ساعت از مشهد خارج شوند، در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
کد خبر : ۲۳۸۲۲۲

 

جاده مشهد+بورس  نیوز

به گزارش بورس نیوز، حسین میش‌مست، رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت ورود و خروج به شهر مشهد پس از تغییر وضعیت کرونایی این شهر به نارنجی اظهار کرد: هنوز از سوی ستاد ملی کرونا ابلاغیه‌ای بابت تغییر وضعیت مشهد به نارنجی به ما اعلام نشده است. همچنین تا این لحظه ستاد کرونای استانی و پلیس راهور ناجا کشور در خصوص مشهد به ما چیزی ابلاغ نکرده است.

وی افزود: اگر مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفته، مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا برای شهر‌های قرمز و نارنجی، مسافران باید ظرف ۷۲ ساعت از مشهد خارج شوند، در غیر این صورت به ازای هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. همچنین از این پس ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیربومی به مشهد و خروج خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از مشهد ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص وضعیت ترافیک محور‌های تفرجگاهی مشهد در روز طبیعت خاطرنشان کرد: در محور‌های آزادراهی، بزرگراهی و جاده‌ای اصلی شاهد ترافیک روانی هستیم، اما برای محور‌های تفرجگاهی سد کارده و خلج «ترافیک سنگین»، محور‌های کلات، طرقبه و شاندیز «ترافیک نیمه سنگین» و در محور‌های میامی و چناران «ترافیک پرحجم» گزارش شده است.

میش‌مست ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که در عصر امروز با توجه به موج بازگشت شهروندان از محور‌های تفرجگاهی، شاهد ترافیک‌های سنگینی در مبادی ورودی به شهر مشهد باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر