بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
درآمدها به سقف یک هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال رسید؛

درآمد‌های "بفجر" ۵درصد کمتر از متوسط فروش۹۹

درآمد‌های
بیشترین میزان فروش "بفجر" در اسفندماه را بخش «ازت گازی» در اختیار داشته است.
کد خبر : ۲۳۸۲۳۱

فجر انرژی خلیج فارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فجر انرژی خلیج فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده را طی این دوره بالغ‌بر یک هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه را برابر با ۲۶ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال گزارش کرده است.

عملکرد ماهانه

درآمد‌های عملیاتی فجر انرژی خلیج فارس

بر پایه این گزارش، میزان درآمد‌های عملیاتی ثبت‌شده "بفجر" در دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه نسبت به ماه گذشته ۳.۳۱ درصد کاهش داشته و بر اساس دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های "بفجر" با ۱۴ درصد رشد نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

درآمدهای عملیاتی بفجر+بورس نیوز

بیشترین میزان فروش "بفجر" در اسفندماه را بخش «ازت گازی» با ۲۷.۵۷۴.۳۵۶ نرمال متر مکعب در اختیار داشته و رتبه بعدی را پس از آن بخش «هوای ابزار دقیق» با ۱۵.۸۹۲.۰۹۴ نرمال متر مکعب به خود اختصاص داده است.

برپایه این گزارش باید اشاره شود که درآمد اسفندماه این شرکت ۵درصد کمتر از متوسط فروش سال ۹۹ بوده که اغلب درآمدها از طریق فروش داخلی بدست آمده است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۲۶۴۵ میلیارد فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۱۳درصد داشته است.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۶.۵ درصدی قیمت فروش "بفجر"

اشتراک گذاری :
ارسال نظر