بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
بیشترین درآمد حاصل‌شده "خزر" از محصولات سبک بوده است؛

رشد ۷۶ درصدی درآمد سالانه "خزر"

رشد ۷۶ درصدی درآمد سالانه
بیشترین میزان درآمدی که "خزر" در اسفندماه ثبت کرده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۶۰.۹۳۸ میلیون ریال به دست آمده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۳۴

فنرسازی زر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فنرسازی زر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱۸۳.۸۲۲ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد‌های ثبت شده را برابر با ۱.۶۵۹.۴۴۵ میلیون ریال اعلام کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده تا پایان اسفندماه ۷۹۹.۹۹۷ میلیون ریال ارائه گردیده است.

عملکرد ماهانه خزر+بورس نیوز

درآمد‌های ثبت شده "خزر" در اسفندماه

درآمدهای عملیاتی خزر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، فنرسازی زر میزان درآمدی که در پایان سال ۹۹ از خود بر جای گذاشته نسبت به بهمن‌ماه ۲ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۹۲ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه ۹۹ اعلام شده نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد ۷۶ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین میزان درآمدی که "خزر" در اسفندماه ثبت کرده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با ۱۶۰.۹۳۸ میلیون ریال به دست آمده و حجم عمده درآمد حاصل‌شده از «محصولات سبک» بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

فنرهای "خزر" ۱۵ درصد گران شد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر