بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
تمرکز سرمایه‌گذاری‌های بورسی و غیربورسی شرکت بررسی شد؛

افت ۸درصدی جمع سرمایه‌گذاری‌های "تبرک"

افت ۸درصدی جمع سرمایه‌گذاری‌های
بیشترین مقدار بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "تبرک" در بورس از بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» با یک هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۵۵۴

کارخانجات صنعتی تبرک+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه کارخانجات صنعتی تبرک در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع بهای‌تمام سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته را برابر با ۳ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال ارائه کرد.

بر پایه همین گزارش، بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌‎گذاری در بخش «پذیرفته شده در بورس» با ۲ هزار و ۴۲ میلیارد ریال بوده، همچنین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های "تبرک" در اسفندماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۹۹ درصدی مواجه بوده است.

عملکرد ماهانه تبرک+بورس نیوز

بیشترین میزان سرمایه‌گذاری "تبرک"

میزان سرمایه گذاری تبرک+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، بیشترین مقدار بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بورس از بخش «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» با یک هزار و ۶۰۵ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد رشد را تجربه کرده، همچنین رتبه بعدی بیشترین بهای تمام‌شده را در بخش «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» مشاهده می‌کنیم.

سرمایه‌گذاری خارج از بورس

میزان سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورس انتهای دوره برابر با ۱،۷۴۱،۸۸۳ میلیون ریال بوده که ۴۶ درصد از کل سرمایه‌گذاری‌ها را دربرمی‌گیرد و از سوی دیگر، «کشاورزی، دامپروری و خدمات وابسته به آن» بخشی بوده که این شرکت تمرکز ویژه‌ای در آن داشته است.

سرمایه‌گذاری بورسی

بر اساس این گزارش، میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته‌شده در بورس نیز ۵۴درصد دیگر پرتفوی سرمایه‌گذاری را تشکیل داده که «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر » درصدر سرمایه‌گذاری‌ها بوده است؛ باید اشاره شود که میزان سرمایه‌گذاری این بخش در انتهای دوره برابر با ۲،۰۴۲،۴۷۳ میلیون ریال بوده است.

ارزش بازار سرمایه گذاری‌هایی که پذیرفته شده در بورس هستند برابر با ۲۰،۱۸۷،۵۱۶ میلیون ریال بوده و نسبت به بهای تمام شده خود در انتهای دوره ۸۸۸ درصد بیشتر است.

میزان جمع سرمایه‌گذاری‌های انتهای دوره اسفند ماه امسال نسبت به بهمن ماه امسال افت ۸ درصدی داشته است.


  • بیشتر بخوانید:

"تبرک" و آدرس اشتباه به سهامدار

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود ۲۳۰ میلیون ریالی از فروش زمین در
در زیرمجموعه شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک رقم خورد؛

سود ۲۳۰ میلیون ریالی از فروش زمین در "تبرک"

کدام "پدرخوانده" برای سهمی با ۴۵ تومان سود سالانه، ۵.۰۰۰ تومان پول بدهد؛

"تبرک" و آدرس اشتباه به سهامدار

ارسال نظر