بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کارآمدترین آموزش تحلیل تکنیکال و بورس در دلفین‌وست
بسیاری از افراد بازارهای مالی مانند بورس را شبیه به یک بازی می‌بینند که برد و باخت در آن به شانس وابسته است.
کد خبر : ۲۳۸۷۸۴

خواندن ۳دقیقه

 آموزش تحلیل تکنیکال و بورس در دلفین‌وست+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، بسیاری از افراد بازارهای مالی مانند بورس را شبیه به یک بازی می‌بینند که برد و باخت در آن به شانس وابسته است. دلیل این نگرش را می‌توان در نتایج همین افراد جست‌وجو کرد. برخی‌ها سرمایه‌های خود را در بورس چند برابر می‌کنند و عده‌ای نیز کل سرمایه خود را در این بازار از دست می‌دهند. در نگاه اول، شبیه یک بازی شانسی به نظر می‌رسد. اما اگر کمی دقیق‌تر شویم، می‌بینیم که برنده‌های بورس زیاد هم خوش‌شانس نیستند، بلکه آن‌ها از شگردهای معاملاتی استفاده می‌کنند که افراد مبتدی از آن‌ها بی‌اطلاع هستند. اگر افراد مبتدی با اصول معامله در بورس آشنا باشند، آنان نیز به برندگان این بازار خواهند پیوست. با آموزش تحلیل تکنیکال در دلفین وست می‌توان دانش کافی برای معامله و کسب سود در بورس را کسب کرد.

چرا باید آموزش بورس را جدی بگیریم؟
قیمت سهام در بورس، طبق یک روند خاص حرکت می‌کند که قابل پیش‌بینی است. اما افرادی می‌توانند این پیش‌بینی‌ها را انجام دهند که با اصول معامله در بورس و همچنین با روانشناسی بازار آشنایی داشته باشند. اما معامله‌گران مبتدی که موضوع آموزش بورس را جدی نگرفته و تنها از روی اخبار و شایعات ضد و نقیض معامله می‌کنند، نمی‌توانند موفقیت چندانی کسب کنند. این افراد در صورت موفق شدن هم، سودهای مقطعی از بورس کسب می‌کنند که در نهایت به زیان‌های بزرگ می‌انجامد.

این در حالی است که آموزش بورس از صفر برای هر تریدر مبتدی بورس ضروری است. پس اگر شما نیز تا به امروز سودهای کوچک و زیان‌های بزرگی از این بازار دیده‌اید و همچنان نسبت به کسب سودهای بزرگ از آن امیدوار هستید، فاصله شما تا رسیدن به هدفتان، تنها آموزش بورس خواهند بود که بخش بزرگی از آن به آموزش تحلیل تکنیکال اختصاص دارد.

آموزش تحلیل تکنیکال چه کمکی به ما می‌کند؟
تحلیل تکنیکال یا «Technical Analysis» تحلیلی است که از روی نمودارها، اطلاعات و قیمت‌های گذشته‌ دارایی‌های مالی انجام می‌شود. نمی‌توان تحلیل تکنیکال را تنها به آموزش بورس محدود کرد؛ چراکه آموزش تحلیل تکنیکال در تمام بازارهای مالی اعم از بازار طلا، ارزهای دیجیتال، فارکس و بورس کاربرد دارد و یک آموزش جامع به حساب می‌آید.

تاریخ در بازارهای مالی تکرار می‌شود. همین هم اساس آموزش تحلیل تکنیکال است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید زبان نمودارها را درک کرده و از روی آن‌ها، آینده‌ی بازار سهام را پیش‌بینی کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا نقاط ورود به سهام در حال رشد را تشخیص داده و از این راه، از سود آن سهام بهره‌مند شوید. اولین قابلیتی که آموزش تحلیل تکنیکال و بورس به شما می‌دهد، توان تشخیص نقاط ورود و خروج معاملات در بورس است. همچنین در مسیر فراگیری تحلیل تکنیکال، یاد می‌گیرید که احساسات و هیجانات خود را کنترل کرده و به یک تریدر مصمم، با اعتماد به نفس و قابل اطمینان تبدیل شوید.

کارآمدترین آموزش تحلیل تکنیکال و بورس در دلفین‌وست+بورس نیوز

آموزش بورس از صفر را از کجا شروع کنیم؟
دوره‌های مقدماتی بسیاری در سطح وب وجود دارند که توسط افراد و اساتید زیادی ارائه می‌شوند. اما همه‌ی این آموزش‌ها قابل استناد نبوده و مهارت‌های معاملاتی کافی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. بنابراین باید در انتخاب دوره مقدماتی آموزش بورس خود، دقت زیادی داشته و آموزش کاربردی و مناسبی را انتخاب کنید.

«مستر تریدر» یکی از اساتید به‌نام آموزش بورس بوده که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته بورس را آماده کرده تا افراد مختلف با هر سطح دانش مالی، بتوانند از دوره‌های وی استفاده کرده و دانش معاملاتی خود را ارتقا دهند. مستر تریدر لقب «مهندس محمد مهدی سامانی» است که با داشتن سابقه و تجربه فراوان در بازارهای مالی، توانایی انتقال دانش علمی و تجربی خود به سایر افراد را داشته و تا به امروز دانشجویان موفق زیادی از دوره‌های آموزشی وی سربلند بیرون آمده‌اند. بنابراین تمام آموزش‌های بورس مستر تریدر و دوره‌های آموزشی که توسط او طراحی و عرضه شده‌اند، برای شما قابل استناد خواهند بود. دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته مستر تریدر به همراه جمعی دیگر از اساتید بورس در سایت «دلفین وست» موجود هستند.

دلفین وست چگونه آگاهی معاملاتی ما را بالا می‌برد؟
دلفین وست بستری است که در آن می‌توان تمام اطلاعات مالی از سطح مبتدی تا حرفه‌ای بورس را در آن فراگرفت. دلفین وست، توسط یک تیم جوان، پرانرژی، به‌روز و باتجربه اداره می‌شود که جدیدترین متدهای معامله در بورس و سایر بازارهای مالی در آن آموزش داده می‌شود. کلیه آموزش‌های این سایت، آپدیت بوده و قابل اجرا در بازار فعلی بورس هستند.

دوره‌های پرطرفدار و جامع دلفین وست که تا به امروز هزاران فرد مبتدی را به تریدرهای حرفه‌ای تبدیل کرده‌اند، شامل موارد زیر هستند:

دوره آموزش بورس به زبان ساده
دوره کوسه شو

 تحلیل تکنیکال و بورس در دلفین‌وست+بورس نیوز

دوره آموزش بورس به زبان ساده، یک دوره کاملاً رایگان و کاربردی است که می‌تواند تمام آن چیزی که شما برای یک معامله خوب در بورس نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. دوره تخصصی کوسه شو نیز دوره دیگری است که هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه‌ای توصیه می‌شود. این دوره طوری طراحی شده که مطالب اولیه را در کنار روش‌های جدید معامله به دانشجویان یاد می‌دهد و پرده جدیدی از تریدینگ بورس برمی‌دارد.

آموزش بورس را تا چه سطحی ادامه دهیم؟
گفتیم که آموزش بورس با دوره مقدماتی بورس شروع می‌شود. پس از طی کردن مراحل ابتدایی و فراگیری اصول اولیه معامله در بورس، حالا شما می‌توانید دوره‌ آموزش 0 تا 100 بورس را بگذرانید که مطالب عمیق‌تر و بیشتری را شامل می‌شود. شما در هر سطحی که باشید، می‌توانید آموزش‌‌های بیشتری دیده و به تریدر حرفه‌ای‌تری تبدیل شوید.

بنابراین اگر تا حدی آموزش دیده‌اید، اما همچنان نمی‌توانید به نحو احسن از تحولات بازار بورس به نفع خود استفاده کرده و سودهای سرشاری را نصیب خود کنید، پس لازم است تا باز هم آموزش بیشتری دیده و سطح دانش و اطلاعات مالی خود را بالاتر ببرید. پس چه مبتدی باشید و چه حرفه‌ای، باز هم می‌توانید تحت آموزش قرار گرفته و هر روز عملکرد بهتری داشته باشید. آموزش بیشتر به شما کمک می‌کند تا در هر معامله تازه‌ای که انجام می‌دهید، بهتر عمل کرده و سود بیشتری را نصیب خود کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر