بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
بازار رمزارز‌ها برای همیشه صعودی باقی نخواهد ماند!
مدیر ارشد فناوری ریپل به فعالان بازار رمزارز‌ها توصیه کرد که در جهت رعایت اصول مدیریت سرمایه به فروش رمزارزهایشان فکر کنند.
کد خبر : ۲۳۸۸۱۷

خواندن ۳دقیقه

بازار رمزارز‌ها +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، دیوید شوارتز (David Schwartz)؛ مدیر ارشد فناوری شرکت ریپل لبز (Ripple Labs) در شرایط کنونی بازار رمزارز‌ها توصیه‌های خود را به سرمایه‌گذاران ارائه کرد. وی اظهار داشت: «اگر شما به اندازه‌ای رمزارز در اختیار دارید که زندگی شما را تغییر می‌دهد، برای کاهش ریسک بخشی از آن را به فروش برسانید.» وی افزود: «توصیه‌ی ارائه شده (تن‌ها بر اساس اصول مدیریت سرمایه ارائه شده) و مبتنی بر پیش‌بینی جهت حرکت بازار نیست.»

در نتیجه‌ بازار صعودی رمزارز‌ها در طول یکسال گذشته ارزش بیت کوین با افزایش ۷۹۰ درصدی به محدوده‌ی ۶۳ هزار دلاری رسیده است و در همین زمان بازدهی رمزارز شرکت ریپل یعنی ایکس. آر. پی (XRP) ۸۵۰ درصد محاسبه شده است.

مدیر ارشد فناوری ریپل در گذشته نیز توصیه‌های خود را به فعالان بازار رمزارز‌ها ارائه کرده بود. وی در سال ۲۰۱۹ میلادی اعتراف کرد که پیش از دستیابی اتریوم به بیشینه‌ی قبلی خود در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی به ارزش ۴۰ هزار دلار از این رمزارز را به فروش رسانده است. با این وجود در یک پست دیگر از این اقدام ابراز پشتیمانی کرده و اظهارداشت: «من فکر می‌کردم سقوط قیمت اتریوم ادامه یابد و می‌توانم مجدداً در سطوح قیمتی پایین‌تری آن را خریداری کنم، اما این اتفاق نیفتاد. در حقیقت ممکن است از اجرای مدیریت ریسک پشیمان شوید.»

با وجود افزایش ارزش رمزارز شرکت ریپل به همراه دیگر دارایی‌های رمزارزی، این شرکت هم‌اکنون در میانه‌ی نبرد حقوقی با قانون‌گذاران قرار دارد و حکم نهایی دادگاه سرنوشت شرکت ریپل و پروژه‌ رمزارزی این شرکت را تعیین می‌کند. بر اساس گزارش کوینیت، شوارتز در ماه ژانویه اعلام کرد که قانون‌گذاران آمریکایی قوانین را به‌طور مبهم اجراء می‌کنند و فعالیت آن‌ها تنها در راستای پرونده‌سازی و طرح اتهام قرار دارد.

در حالی که رمزارز ایکس. آر. پی اخیراً بیشینه‌ی جدیدی را در محدوده‌ی ۱/۹۶ دلار ثبت کرده، شوارتز به جای تمرکز برای رمزارز شرکت ریپل توصیه‌ی خود را به‌طور کلی و برای تمامی رمزارز‌های بازار ارائه کرد.

نظر شما نسبت به توصیه‌ اخیر مدیر ارشد فناوری شرکت ریپل برای فروش دارایی‌های رمزارزی در چنین سطوح قیمتی چیست؟ آیا بازار صعودی رمزارز‌ها درآینده نیز ادامه خواهد یافت و فروشندگان این دارایی‌ها پشیمان خواهند شد و یا فروش رمزارز‌ها در این مقطع زمان منطقی بنظر می‌رسد و مدیریت ریسک از اهمیت بالاتری برخوردار است؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر