بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
نحوه چک کردن نتایج لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا
لاتاری یا برنامه تنوع نژادی یکی از پرطرفدارترین قرعه‌کشی‌ها در سراسر دنیاست که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار می‌شود.
کد خبر : ۲۳۹۰۷۳

خواندن ۳ دقیقه

شرکت در لاتاری+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، لاتاری یا برنامه تنوع نژادی یکی از پرطرفدارترین قرعه‌کشی‌ها در سراسر دنیاست که هرساله توسط اداره مهاجرت آمریکا برگزار می‌شود. متقاضیان با رعایت شروط اعلام شده می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند و شانس خود را برای دریافت گرین‌کارت امتحان کنند. نتایج لاتاری ۲۰۲۲ هر سال در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود. لاتاری آمریکا یکی از ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت دائم آمریکاست.

زمان قرعه‌کشی لاتاری ۲۰۲۲
هر سال در نتایج اولیه لاتاری ۱۰۰ هزار فرم اعلام می‌شود. از این تعداد در نهایت تنها ۵۵،۰۰۰ فرم موفق به دریافت ویزا خواهند شد. ۷درصد مجموع فرم‌های پذیرفته‌شده از هر کشور، قادر به دریافت ویزا خواهند بود و اولویت با افرادی است که فرم‌ها و مدارک خود را درست و بموقع تهیه و ارسال کنند.

نتایج لاتاری ۲۰۲۲ کی اعلام میشود؟

نتایج لاتاری+بورس نیوز

متقاضیان می‌توانند در مهر و آبان هر سال برای لاتاری گرین‌کارت آمریکا ثبت نام کنند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۲ اردیبهشت ماه بوده و اداره مهاجرت آمریکا بستری را برای متقاضیان فراهم کرده که می‌توانند از نتیجه ثبت نام خود آگاه شوند. متقاضیان می‌توانند از زمان اعلام نتایج لاتاری تا حدودا یک سال، نتایج خود را پیگیری کنند.

آموزش مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۲

جواب لاتاری+بورس نیوز

همانطور که گفته شد نتایج لاتاری مانند سال‌های گذشته در اردیبهشت ماه اعلام می‌شود. متقاضیان می‌توانند با آموزش مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۲ از نتیجه خود در این قرعه‌کشی با خبر شوند.

برای مشاهده نتایج لاتاری، به کد رهگیری ۱۶ رقمی را که هنگام ثبت نام دریافت کرده‌اید نیاز دارید (این کد در فایل pdf یا jpg ثبت نام شما وجود دارد و با عدد سال لاتاری ۲۰۲۲ شروع می‌شود).

پس از آن باید نام و نام خانوادگی ثبت‌نام‌کننده اصلی را به انگلیسی وارد کنید. توجه داشته باشید که فامیلی شما باید با فامیلی که در فایل ثبت نامی وجود دارد مطابقت داشته باشد.

سال تولد ثبت‌نام‌کننده اصلی به میلادی و شماره تماس (موبایل) نیز برای اطلاع از اعلام نتایج مورد نیاز است.

فراموشی کد رهگیری یا کانفرمیشن نامبر

نگران نباشید! شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن کانفرمیشن نامبر خود را بازیابی کنید. فقط کافی است نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و ایمیل خود را به همراه داشته باشید. این اطلاعات باید مطابق اطلاعاتی باشد که در فرم ثبت نام لاتاری وارد کرده اید. هرچه سریع‌تر برای بازیابی کد رهگیری خود اقدام کنید تا فرصتتان برای انجام امور بعد از قبولی لاتاری از دست نرود.

برنده شدن در لاتاری
اگر خوش شانس باشید نامه‌ای از طرف اداره مهاجرت آمریکا برای شما نمایش داده می‌شود. در این نامه تمام اطلاعات ثبت شده شما هنگام ثبت نام وجود دارد. در نامه قبولی لاتاری می‌توانید اطلاعات زیر را مشاهده کنید:
• نام و نام خانوادگی
• آدرس
• کیس نامبر انحصاری برنده
• محل مصاحبه

برنده نشدن در لاتاری
در صورت برنده نشدن در لاتاری گرین‌کارت آمریکا با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که هیچ گونه اطلاعاتی از ثبت نام شما در آن وجود ندارد. این نامه به معنای عدم قبولی شما در قرعه‌کشی لاتاری است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری :
ارسال نظر