بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۹
پیش‌بینی از آینده بازار کریپتو
در هفته‌ای که تمام بازار‌های مالی داخلی روندی نزولی داشتند، بازار ارز‌های دیجیتال نیز یک روند نزولی شدید به خود گرفت.
کد خبر : ۲۳۹۳۷۷

خواندن ۲دقیقه

 آینده بازار کریپتو+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در هفته‌ای که تمام بازار‌های مالی داخلی روندی نزولی داشتند، بازار ارز‌های دیجیتال نیز یک روند نزولی شدید به خود گرفت. اما آیا در پیش‌بینی‌های از این بازار، چشم‌اندازی مثل بورس قابل مشاهده است؟

ـ محمدرضا اخوان، کارشناس بازار ارز: حتی در صورت حصول به توافق در مذاکرات جاری، انتظار کاهش شدید نرخ ارز در هفته‌ها و ماه‌های آتی دور از ذهن است، گرچه بازگشت ثبات به بازار و حاکم شدن آرامش نسبی در میان مدت کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

ـ ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا تهران: احتمالا در هفته اول اردیبهشت قیمت طلا اندکی گران می‌شود.

ـ پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه: با توجه به نبود نقدینگی و نبود گردش پول در بازار همین روند نزولی در بازار ادامه دارد. مگر اینکه هم اعتماد به بازار برگردد و هم نقدینگی.

ـ علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه: ماه اردیبهشت، ماه تسویه حساب اوراق اختیار تعداد زیادی از نماد‌ها است، که یکی از عوامل تحرک مثبت در بازار است.

ـ حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه: با بازگشت به برجام، فروش نفت ما بیشتر و کسری بودجه دولت کمتر می‌شود. با تامین بودجه از طریق نفت، اوراق قرضه کمتری در بازار سهام فروخته می‌شود و احتمال افزایش نرخ سود بانکی نیز کمتر می‌شود. در نتیجه بورس می‌تواند همچنان گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری باشد.

ـ مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازار‌های مالی: اگر بیت‌کوین محدوده ۴۵ هزار واحد را از دست بدهد احتمالا تا ۳۲ هزار دلار ریزش می‌کند. در رابطه با علت ریزش بازار کریپتوکارنسی‌ها هم باید بگویم بعد از کلاهبرداری یک صرافی در ترکیه و مقاومت دولت‌های ترکیه و هند در مقابل این ارز، ایراد اصلی این بازار عدم مشروعیت است. این بازار اگر می‌خواهد رشد کند باید مشروعیت به دست آورد. فعالان این بازار نباید بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ درصد سرمایه مازاد خود را در این بازار سرمایه‌گذای کنند و حد ضرر هم برای خود تایین کنند تا ریزش زیاد باعث نشود سرمایه خود را از دست بدهند.

ـ حسین شیبانی، کارشناس بازار‌های مالی: اگر بیت‌کوین به زیر ۵۵ هزار دلار برسد پتانسیل حرکت به زیر عدد ۵۰ هزار دلار را دارد. بیت‌کوین یک محدوده حمایتی قوی بین ۴۴ تا ۴۸ هزار دلار دارد که فکر نمی‌کنم از این محدوده پایین‌تر بیاید.

ـ امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازار‌های مالی: تا زمانی که بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار نرسد یعنی روند طولانی‌مدت این ارز صعود است.


  • بیشتر بخوانید:

سواستفاده از نقطه ضعف زیان‌دیدگان

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سواستفاده از نقطه ضعف زیان‌دیدگان
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

سواستفاده از نقطه ضعف زیان‌دیدگان

افزایش ریسک فعالیت در بازار رمز ارز‌ها
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افزایش ریسک فعالیت در بازار رمز ارز‌ها

خریداران عجول سهام، امروز در صف بیت‌کوین
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

خریداران عجول سهام، امروز در صف بیت‌کوین

ایران در همایش
تحلیلگران بازارا‌های مالی، ۱۷ اسفند ماه بررسی می‌کنند؛

ایران در همایش "بورس ۱۴۰۰"

ارسال نظر