بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
کسب سود
ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۱۲ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال به ۱۳۴ هزار و ۱۰ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۹۷۴۰

خواندن ۲ دقیقه

سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، با افزایش ۱۲ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال به ۱۳۴ هزار و ۱۰ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال رسید.

بر اساس این گزارش، شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با سرمایه ۳۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۹۹ هزار و ۴۳۴ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۲۱ هزار و ۵۸۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۲۳۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال به ۹۹ هزار و ۶۷۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات نیز با افزایش ۱۲ هزار و ۴۲۹ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال معادل ۱۳۴ هزار و ۱۰ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسپهر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۶ هزار و ۷۱۱ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال به مبلغ ۱۶ هزار و ۸۴۹ میلیارد و ۴۴۷ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۱۳۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات طی دوره یک ماهه منتهی به فروردین ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳۹۹ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال خریداری کرد.


  • بیشتر بخوانید:

مال بد "وسپهر"، بیخ ریش صاحبش

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مال بد
"سهم بی کیفیت فروخته‌شده، پس گرفته می‌شود؛

مال بد "وسپهر"، بیخ ریش صاحبش

براساس اعلام از سوی شرکت سرمایه گذاری گرو مالی سپهر صادرات؛

"وسپهر" بیش از ۱۰ درصد سهم "وبصادر" داشت

ارسال نظر