بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸
مشارکت فولاد هرمزگان در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان غیرعمد
مراسم جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در سالن اجتماعات دادگستری هرمزگان برگزار و از اقدامات فولاد هرمزگان در این حوزه تقدیر شد .
کد خبر : ۲۳۹۹۴۴

خواندن ۲ دقیقه

مشارکت فولاد هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه دادگستری و دستگاه قضایی در بحث حمایت ا تولید پیشرو بوده اظهار کرد: آمادگی خود را در جهت حمایت همه جانبه از شرکت‌های تولیدی اعلام می‌داریم و عقیده داریم مشکلات این بخش باید در سریعترین زمان ممکن حل بشود.


مرادی‌نژاد، رئیس ستاد دیه استان با تقدیر و تشکر از مشارکت فولاد هرمزگان در جشن گلریزان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد افزود: فولاد هرمزگان همکاری بسیار خوبی با ستاد دیه استان دارد و از شرکت‌های پیشرو در این حوزه به شمار میروند و مساعدت‌های این شرکت همواره گره‌گشای مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد استان هرمزگان بوده است.

معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی توسط دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور بیان کرد: مشکلات بسیار زیادی در خصوص قطعی برق و گاز متوجه فولاد هرمزگان بوده و در سال گذشته به دلیل قطعی برق بیش از ۵٠میلیارد ریال خسارت به شرکت وارد شده و بدلیل توقفات کوره‌ها شرکت فولاد هرمزگان متحمل خسارت‌های جبران ناپذیری شده است.

وی با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته توسط دادگستری استان هرمزگان از واحد‌های تولیدی تاکید کرد:ما از ریاست محترم دادگستری استان هرمزگان تقاضا داریم در این بحث ورود کنند و با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری فرمودند، این مانع‌زدایی‌ها در حوزه تولید انجام شود و شاهد قطعی برق و گاز در فولاد هرمزگان و دیگر صنایع نباشیم.

صالحی ضمن تاکید بر حمایت دستگاه قضا از شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی تصریح کرد: این موضوع به صورت کتبی به دستگاه‌های متولی ابلاغ خواهد شد و به هیچ وجه نباید برق صنایع و شرکت‌های تولیدی قطع شود و دستگاه قضایی با متخلفین برخورد خواهد کرد.

معروفخانی در حاشیه مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد با اشاره به نقش چشمگیر فولاد هرمزگان در فعالیت‌های اجتماعی استان هرمزگان از جمله همکاری با ستاد دیه استان گفت: شرکت فولاد هرمزگان از سال ١٣٩٢ تا کنون بیش از ١٨ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کرده که با این مبلغ ١١۶ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده اند.


  • بیشتر بخوانید:

نیروی انسانی، افزایش ظرفیت تولید و طرح‌های توسعه‌ای

اشتراک گذاری :
ارسال نظر