بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
شرکت تامین سرمایه نوین اعلام کرد؛

افزایش ۶۹ درصدی در سود عملیاتی "تنوین"

افزایش ۶۹ درصدی در سود عملیاتی
شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ثبت شده ۹ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
کد خبر : ۲۴۰۰۰۵

خواندن ۲ دقیقه

تامین سرمایه نوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه نوین در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۷۷ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۶۹ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

بر این اساس، شرکت تامین سرمایه نوین با سرمایه ثبت شده ۹ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت تامین سرمایه نوین در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲ هزار و ۵۰۲ میلیارد و ۳۵۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۸۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۷ درصدی برخوردار است.

همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۶۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، ۱۳ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را ۱۲ هزار و ۹۹۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "تنوین" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۸۶ ریال و سود خالص را ۷ هزار و ۷۳ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین شرکت تامین سرمایه نوین در گزارش تلفیقی خود دردوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ یک هزار و ۴۸۶ ریال و سود خالص ۱۳ هزار و ۳۷۵ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


  • بیشتر بخوانید:

"تنوین" بازارگردان اوراق سلف موازی می‌شود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
انتشار «۳همت» اوراق اجاره سهام برای ۲ بانک
مدیرعامل تامین سرمایه نوین در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز خبر داد:

انتشار «۳همت» اوراق اجاره سهام برای ۲ بانک

سود ۴۲ ریالی هر سهم
سودآوری اصلی شرکت در سه ماهه پایانی محقق خواهد شد؛

سود ۴۲ ریالی هر سهم "وغدیر "در سه ماهه نخست

سرمایه‌گذاری
سهم بالای درآمد‌های ناشی از سود فروش سهام؛

سرمایه‌گذاری "وبوعلی" زیر ذره‌بین رفت

براساس اعلام شرکت تامین سرمایه نوین؛

"تنوین" بازارگردان اوراق سلف موازی می‌شود

ارسال نظر