بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
شناسایی ۷۰ مرکز دستگاه ماینر در استان مرکزی
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: یک میلیارد ریال به گزارش دهندگان مزارع ارز مرز غیرمجاز در این استان پرداخت شده است.
کد خبر : ۲۴۰۷۰۵

خواندن ۲ دقیقه

شناسایی تاکنون ۷۰ مرکز دستگاه ماینر در استان مرکزی

به گزارش بورس نیوز، حسین شمسی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار کرد: آثار مخرب استخراج غیرمجاز رمزارز‌ها فراوان بوده و تاکنون ۷۰ مرکز و سه هزار و ۴۳۲ دستگاه ماینر در استان مرکزی شناسایی شده‌است.

وی بیان کرد: وزارت نیرو با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال برخورد قضایی دارد و این مزارع از طریق اطلاع‌رسانی مردمی، نظارت مراکز پایش صنعت برق و از طریق کنتور‌های هوشمند و همچنین رصد دستگاه قضایی و انتظامی شناسایی می‌شوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: برای استخراج بیت کوین دستگاه‌های استخراج به صورت شبانه‌روزی باید روشن باشند، بنابراین مقدار برق مصرفی و میزان تحمیل آن به شبکه بیش از حد بوده و فشار زیادی را به شبکه توزیع برق وارد می‌کند.

شمسی گفت: رویکرد وزارت نیرو در اعطای امتیاز برق و فعالیت ماینر‌ها به شکلی است که بعد از اینکه صاحبان مزارع پروانه کسب و کار را از وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردند، تامین برق این مزارع قانونی در اولویت قرار گیرد.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر