بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
سودسازی هر سهم
مجموع دارایی‌های شرکت پخش هجرت در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ بالغ‌بر ۲۹.۸۰۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۹ درصدی مواجه بود.
کد خبر : ۲۴۰۷۲۸

پخش هجرت+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پخش هجرت در گزارش صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ میزان درآمد عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۳۶.۶۴۳ میلیارد ریال شناسایی‌ کرده که در مقایسه با سال گذشته، رشد ۲۶درصدی را کسب کرده و سود ناخالص ارائه‌شده این شرکت طی این دوره نیز بالغ بر ۵.۱۵۱ میلیارد ریال اعلام شده که رشد ۴۲درصدی را نسبت به سال گذشته به ثبت رسانده است.

عملکرد سالانه پخش هجرت+بورس نیوز

صورت سود و زیان پخش هجرت در پایان اسفندماه ۱۳۹۹

صورت سود و زیان هجرت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، طی دوره ۱۲ ماهه سود پایه هر سهم این شرکت از ۳.۰۹۶ ریال با کاهش ۳۸ درصدی به مبلغ هر سهم ۱.۹۳۳ ریال رسیده و میزان سرمایه ثبت‌شده مبلغی بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال و سرمایه ثبت‌نشده نیز ۵۵۰ میلیارد ریال گزارش‌شده، همچنین میزان سود خالص ثبت‌شده در صورت سود و زیان شرکت "هجرت" برابر با ۱.۹۲۹ میلیارد ریال بوده که افزایش سود ۴۱ درصدی را تجربه کرده است.

صورت‌وضعیت مالی "هجرت" در پایان سال مالی ۱۳۹۹

بر اساس این گزارش صورت گرفته، مجموع دارایی‌های شرکت پخش هجرت در پایان دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ بالغ‌بر ۲۹.۸۰۲ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۹ درصدی مواجه بوده و دارایی‌های جاری "هجرت" در پایان سال مالی ۱۳۹۹ با رشد ۳۸ درصدی به مبلغ ۲۸.۴۸۵ میلیارد ریالی رسیده، همچنین مقدار سود انباشته پخش هجرت با رشد ۴۲ درصدی به مبلغ ۲.۰۷۶ میلیون ریال دست‌یافته است.

درآمد‌ها و بهای تمام‌شده قرارداد‌ها

درآمد محصص شده هجرت+بورس نیوز

در دوره منتهی به پایان سال مالی ۱۴۰۰ نظر به افزایش حجم فعالیت شرکت و افزایش حقوق و دستمزد سالانه طبق مصوبه شورای عالی کار تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری تشکیلاتی و خالص هزینه‌های عملیاتی رو به افزایش متناسب با حجم عملکرد فروش خواهد بود.

برآورد شرکت از برنامه‌های تأمین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی شرکت

درپایان باید اشاره شود که با توجه به افزایش تعهدات ناشی از رشد فروش و روند بازپرداخت مشتریان دولتی احتمال تأمین نقدینگی و افزایش هزینه‌های مالی وجود خواهد داشت.


  • بیشتر بخوانید:

"هجرت" از سهامداران دعوت کرد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر