بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
کشف و ضبط ۱۰۴ دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز در اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۰۴دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز "بیت کوین" توسط نیروی انتظامی با همکاری شرکت توزیع برق کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.
کد خبر : ۲۴۱۰۹۸

خواندن ۲ دقیقه 

دستگاه رمزارز غیرمجاز در اهواز +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حسن کریمی جمعه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به عملیات گسترده برای کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز اظهار کرد: در عملیاتی که با حضور ماموران انتظامی و دستور مقام قضایی صورت گرفت ۱۰۴ دستگاه استخراج رمز ارز در مناطق زیتون کارمندی ، کوی ملت ، پادادشهر ، آخر آسفالت ،شهرک برق ، کوی مدرس ، کیانشهر کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: یکی از عواملی که امروزه با آن روبه رو هستیم گسترش رمز ارزها به عنوان یک وسیله پر مصرف و غیرمجاز در سطح جامعه است که باعث بروز افت ولتاژ برق و در نتیجه آسیب به تجهیزات می‌شوند که لازم است معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط آنها و همچنین آموزش همگانی نسبت به استفاده غیرمجاز از ماینرها و شناسایی عوامل با این شرکت همکاری لازم را داشته باشد.

کریمی خاطرنشان کرد : طی روز های گذشته تاکنون تعداد زیادی گزارش مردمی به سامانه برق اهواز ۱۲۱ اعلام شده که توسط کارشناسان در حال بررسی میدانی می باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به کشف تعداد یک هزار و ۷۳۵ دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز گفت : یکی از مهمترین مضرات این دستگاه ها ایجاد نوسان ولتاژ شدید در سطح شبکه برق می باشد که باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان و شبکه برق می شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر