بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
عملکرد ماهانه این سیمان‌ساز بررسی شد؛

کلینکر خاکستری صادراتی محصول درآمدزای "ساوه"

کلینکر خاکستری صادراتی محصول درآمدزای
بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که فروش محصولات به‌دست‌آمده از فروش محصول «کلینکر خاکستری صادراتی» بوده است.
کد خبر : ۲۴۱۲۰۸

سیمام ساوه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۱.۲۸۶.۵۹۹ میلیون ریال گزارش کرده که این مقدار درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

کلینکر خاکستری صادراتی محصول درآمدزای

درآمد‌های شناسایی‌شده سیمان ساوه در اردیبهشت‌ماه

درآمدهای عملیاتی ساوه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سیمان ساوه در اردیبهشت‌ماه سال جاری با رشد ۱۴۴ درصدی درآمد‌ها نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش نزدیک به ۹۸ درصد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز درآمد‌های "ساوه" مبلغی بالغ‌بر ۱.۸۸۷ میلیارد ریال اعلام‌شده که ۱۰۳ درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که فروش محصولات به‌دست‌آمده از فروش محصول «کلینکر خاکستری صادراتی» با ۴۶۶.۶۱۶ میلیون ریال بوده است.

فروش محصولات "ساوه" در اردیبهشت‌ماه سال جاری

روند فروش محصولات ساوه+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، سیمان ساوه میزان فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه سال جاری را به میزان ۲۹۲.۹۳۸ تن گزارش کرده بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی با ۱۶۴.۲۹۶ تن مشاهده کرده‌ایم، همچنین بیشترین میزان فروش را در بخش «سیمان خاکستری داخلی» ۱۳۷.۳۸۵ تن شاهد هستیم.

از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع میزان فروش محصولات سیمان ساوه برابر با ۴۴۸.۸۲۳ تن بوده و محصول «سیمان خاکستری» نیز با ۲۲۹.۴۵۵ تن بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده است.


  • بیشتر بخوانید:

سهامداران "ساوه" گرد هم آمدند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهامداران
با برگزاری مجمع شرکت سیمان ساوه؛

سهامداران "ساوه" گرد هم آمدند

کاهش کلینکر صادراتی سیمان ساوه
افزایش چشمگیر رشد نرخ‌های فروش "ساوه " در نخستین ماه سال ۱۴۰۰:

کاهش کلینکر صادراتی سیمان ساوه

پیشنهاد شناور شدن نرخ سیمان
مدیرعامل شرکت سیمان ساوه در گفت‌و‌گو با بورس نیوز تاکید کرد:

پیشنهاد شناور شدن نرخ سیمان

ارسال نظر